loading...
دنیای گیم
انجمن گیمر ها ...

انجمن در حال حاظر بسته شد . تا عضو گیری بیشتر و تکمیل شدن انجمن فعلا بسته میباشد .


                                                                                                                     

دوستان میتونن از قسمت تالار گفتمان به انجمن بپیوندند همینطور از طریق تبلیق زیر : 


                                                                                 

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 65 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی اکشن و خاطره انگیز هیتمن ۱|Hitman Codename 47

بازی هیتمن 1 | Hitman Codename 47

 

Hitman: Codename 47 که البته در بین کاربران به Hitman 1 نیز معروف است، اولین بازی برای شروع سری به یاد ماندنی هیتمن می باشد که توسط شرکت بازی سازی دانمارکی IO Interactive ساخته شده است. داستان بازی بر روی مأمور کارکشته این سری Agent 47 تمرکز دارد فردی که لقب قاتل خاموش را به خود اختصاص داده، مامور ۴۷ پس از جریاناتی به استخدام سازمان International Contract Agency که یک سازمان اروپایی می باشد در می آید که این سازمان،‌ یک سازمان نامشروع و پنهان است که سرویس های قتل و مزدوری را میسر و تامین می سازد. مأموریت هایی که وی انجام می دهد در مکانهای متفاوتی می باشد و به گونه ای این مأمور در حال سفر بین کشورها و شهر های کلمبیا، مجارستان، هنگ کنگ و هلند می باشد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 79 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

مدال افتخار: فاتحان نبرد – Medal Of Honor Warfighter Pc Game

| دانلود بازی مدال افتخار: فاتحان نبرد – Medal Of Honor Warfighter با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter

 

توضیحات بازی: Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود. بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

نیروهای آمریکایی با نیروهای بومی فیلیپین دست به دست هم می دهند تا تروریست های منطقه را نابود کنند. مرحله در یک ساختمان بزرگ شروع می شود که پر از آب است. این بخش به خوبی یک FPS پرخرج را نشان می دهد و لحظات هیجانی، انفجار و تکه تکه شدن ساختمان در آن دیده می شوند. یکی از قابلیت های جالب بازی، گذر از درها است. می توانید با لگد آن ها را باز کنید، از C4 استفاده کنید و یا ابتدا آن را نیمه باز کرده و یک Flashbang به داخل اتاق بفرستید و در صحنه آهسته وارد اتاق شوید. دموی بازی، ما را وارد آب می کند، شما می توانید سوار قایق های جت شوید و با استفاده از تیربار، دشمنان روی پشت بام ها را از پا درآورید. این مرحله به خوبی فیزیک قدرتمند موتور Frostbite 2 را نشان می دهد و شما می توانید مشاهده کنید که یک ساختمان از هم می پاشد و چه اثری بر جای می گذارد. دمو با این صحنه تمام می شود که دو هلیکوپتر قایق ها را بلند می کنند و در حالیکه Tier 1 پیروزمندانه با هلیکوپتر و قایق در هوا است، این مرحله به پایان می رسد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 72 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

مدال افتخار ۴: ۲۰۱۰ | Medal Of Honor 4: 2010 Pc Game

| دانلود بازی مدال افتخار ۴: ۲۰۱۰  |  Medal Of Honor 4: 2010 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مدال افتخار 4: 2010 | Medal Of Honor 4: 2010

 

توضیحات بازی: بازی در سال ۲۰۰۱ در کشور افغانستان به وقوع می پیوندد به طوری که شما در نقش یکی از اعضای گروه Tier 1 Operator هستید. گروهی خاص که از بهترین افراد آمریکا تشکیل شده است  در کل دو میلیون نفر در ارتش امریکا خدمت می‌کنند که از این جمعیت فقط ۲۰۰ نفر در این گروه هستند و برای هر ماموریتی فرستاده نمی‌شوند. Tier 1 Operator می تواند ماموریت‌هایی را انجام بدهد که گروه دیگری قادر به انجام دادن آن نیست و برای همین به افغانستان فرستاده می‌شود و حالا شما همراه با دیگر اعضای گروه برای انجام دادن ماموریت خود وارد میدان می‌شوید. البته انتظار سربازانی با تجهیزات و لباس‌های عالی نداشته باشید. شما با لباس‌هایی معمولی به میدان جنگ خواهید رفت. بازی می‌خواهد جوی ایجاد کند که در آن بتواند به خوبی شرایط افغانستان و سربازان امریکایی در این کشور را نشان بدهد. همچنین سازندگان تایید کرده‌اند که آن‌ها می‌خواهند داستانی واقعی را در بازی نشان بدهند.

از دیگر عواملی که به تنوع گیم پلی کمک می کند مراحلی هستند که هرگز فرصت آزمایش کردن آن هارا در سری های اکشنی چون ندای وظیفه هم پیدا نکرده ایم.مثل مبارزه کردن با دشمنان از طریق هلیکوپتر، جیپ و…
باید اضافه کرد در طی مراحلی که به صورت مخفیانه در بازی 
Medal Of Honor 4 انجام خواهند شد و شما در این مراحل دشمنان و تروریستان را به صورت مخفیانه از بین می برید، بسیارجالب و هیجان انگیز هستند. دشمنان بازی بیش تر تروریستان القاعده خواهند بود که دشمنانی سر سخت در طی بازی برای شما خواهند بود.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 262 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

مدال افتخار: هوابرد | Medal Of Honor: AirBorne Pc Game

|دانلود بازی مدال افتخار: هوابرد | Medal Of Honor: AirBorne با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مدال افتخار: هوابرد | Medal Of Honor: AirBorne

 

توضیحات بازی : این بازی تحت عنوان Medal Of Honor: Airborne v 1.3 در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد.ناشر این بازی زیبا کمپانی غول پیکر الکترونیک آرتز و سازنده آن استودیوی Electronic Arts هست .همان طور که در جریان هستید این بازی در زمان انتشارش یکی از بهترین موتورهای گرافیکی unreal  شد .داستان بازی بر محور جنگ های جهانی میچرخد که همان طور که قبلا گفتم بازی هایی که در این حوزه مانور می دهند به طرز شگفت انگیزی به موفقیت های بزرگی می رسند ! تمامی نسخه های سری بازی های مدال افتخار توسط کمپانی الکترونیک آرتز منتشر شده است و سبک همه ورژن های آن اکشن بوده است.طعم واقعی جنگ های جهانی در این بازی به گیمر چشانده میشود !همان طور که در جریان هستید سری بازی های مدال افتخار همیشه با سری بازی های ندای وظیفه مقایسه میشود.اما نباید این نکته را فراموش کرد که سری بازی های مدال افتخار بر محوریت جنگ های جهانی دوم و سری بازی های ندای وظیفه (به غیر از جنگ های مدرن و ماموریت های سیاه ) به جنگ های جهانی اول میپردازد.

گیمر در این بازی وظیفه کنترل کرکتر Boyd Travers را دارد .اولین جنگ بین شما و نازی ها در جزیره ای تحت عنوان Sicily رخ میدهد.اولین نبرد شما در این منطقه هست .یکی ار نکاتی که به هیچ عنوان نمیشود از آن چشم پوشی کرد فیزیک فوق العاده بازی هست.البته طبق گفته های منتقدان این بازی نسبت به بازی ندای وظیفه (جنگ های جهانی) اکشن تر و گرافیکی تر هست.از لحاظ صداگذاری باید خدمت کاربران عزیز عرض کنم که به نحوی عالی هست که به جرات تا سال های تمامی صدا های بازی در گوش ما در جریان باقی می ماند..!!! پاکت گیمز مفتخر است دانلود نسخه فشرده شده این بازی را به شما پیشنهاد دهد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 72 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

| بازی بی نهایت پر‌طرفدار مدال افتخار: حمله آرام | Medal Of Honor: Pacific Assault+ کم حجم شده+ تست شذه |

 

مدال افتخار: حمله آرام | Medal Of Honor: Pacific Assault

 

توضیحات بازی : مدال افتخار ( به انگلیسی Medal of Honor ) که به اختصار (MoH) نیز نامیده می شود نام یک سری بازی ویدیویی موفق و محبوب در سبک اکشن اول شخص مرتبط با وقایع جنگ جهانی دوم است ( البته سری جدید این سری که از سال ۲۰۱۰ میلادی عرضه شد به جنگ های مدرن می پردازد ). سری برادران در ارتش از این بازی الگوبرداری کرد . تاکنون سیزده قسمت از سری مدال افتخار برای سیستم های مختلف بازی و همچنین ویندوز عرضه شده است . کارگردانی دو قسمت اول این مجمموعه برعهده استیون اسپیلبرگ بوده است .

Medal Of Honor: Pacific Assault داستان مبارزات پرهیجان جنگ جهانی دوم است که در هر نسخه با داستان و فیلم نامه ای زیبا و گرافیکی بی نظیر ارائه شده است. در این نسخه از بازی جنگ امریکا و ژاپن را شاهد هستیم. این نسخه از بازی توانست به دلیل گرافیک و جذابیت بالای بازی نمره عالی و فوق عالی را در نزد بسیاری از منتقدان نقد بازی دنیا کسب کند.در این بازی بسار زیبا و جذاب شما انواع و اقسام سلاح های جنگی و روش های صحیح جنگ استراتژیک را در قالب تیمی متحد احساس می کنید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 261 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

|بازی استثنایی مدال افتخار: حمله متحد | Medal Of Honor: Allied Assault+ کم حجم شده+ تست شده|

 

مدال افتخار: حمله متحد | Medal Of Honor: Allied Assault

 

توضیحات بازی : بازی بسیار زیبا و جذاب Medal Of Honor: Allied Assault که توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Electronic Arts در سال ۲۰۰۳ منتشر شد ، اگر اهل بازی هایی با سبک First-Person Shooter یا همان اول شخص اکشن هستید حتما با سری بازی های فوق العاده جذاب و فراموش نشدنی مدال افتخار آشنایی دارید ، سری بازی های مدال افتخار که از کنسول PS 1 به خانه ها راه پیدا کرد تاکنون ادامه داشته و می توان گفت که تمام آنها از موفقیت و جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده است ، در تمامی نسخه های منتشر شده از مدال افتخار یکی از نکات قابل توجه در آن توجه به جنگ جهانی اول و دوم می باشد که داستان ها و اتفاقات آن زمان را به شکل استثنایی و بسیار جذاب روایت می کند ، نسخه ی Medal Of Honor: Allied Assault داستانی از جنگ جهانی دوم و حمله ی متفقین را در بر دارد که شما به عنوان سرجوخه در آن انجام وظیفه می کنید و باید ماموریت های سخت و طاقت فرسا را با موفقیت انجام دهید در بازی شما را به شمال آفریقا ، سیسیل را، و در نهایت سرزمین اصلی ایتالیا منتقل می کنند که در هر سه ماموریت آن دارای شاهد مراحل هیجان انگیز و جذاب خواهید بود.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 71 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

ندای وظیفه: جنگ مدرن ۳ – Call of Duty Modern Warfare 3 Pc Game

| دانلود بازی ندای وظیفه: جنگ مدرن ۳ – ۳ Call of Duty Modern Warfare با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

ندای وظیفه: جنگ مدرن 3   3 Call of Duty Modern Warfare

 

توضیحات بازی: پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رقیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 81 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

ندای وظیفه: عملیات سیاه | Call Of Duty: Black Ops Pc Game

 |دانلود بازی ندای وظیفه: عملیات سیاه | Call Of Duty: Black Ops با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

ندای وظیفه: عملیات سیاه | Call Of Duty: Black Ops

 

توضیحات بازی: چند سالی است که کمپانی Activision با انتشار نسخه های متفاوت از سری بازی های Call of Duty توانسته این بازی را به یک عنوان بسیار پر طرفدار و بسیار سود آور برای خود تبدیل کند. البته Activision با عرضه هر ساله این بازی، دیگر حس خوب انتظار برای این عنوان را در بین کاربران از بین برده است. این سری از بازی ها پس از نسخه Modern Warfare علاوه بر اینکه یک جهش بسیار بزرگ در سبک اکشن اول-شخص ایجاد کردند، دیدگاه ها و گفته های تازه ای را به همراه خود آورد. علاوه بر پیشرفت تکنیکی، کاملا مشخص است که Activision هدف دیگری را در پس عرضه این بازی ها دنبال می کند. البته بیان نکات پشت پرده این بازی ها از بحث ما خارج است. صحبت ما پیرامون نسخه جدید سری بازی های Call of Duty است که Black Ops نام دارد. بازی ای که پس از آن اتفاقات ناخوشایندی که برای استودیوی بازیسازی Infinity Ward افتاد، ساخته شد و تیم بازی سازی Treyarch امیدوار بود که بتواند عنوانی به محبوبیت سری Modern Warfare و به زیبایی آن بسازد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 69 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

ندای وظیفه: جنگ مدرن ۲ | Call Of Duty: Mw2 Pc Game

| دانلود بازی ندای وظیفه: جنگ مدرن ۲ | Call Of Duty: Mw2 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

ندای وظیفه: جنگ مدرن 2 | Call Of Duty: Mw2

 

توضیحات بازی: اکثر جنگ ها و نبردهای عظیم در تاریخ، بیشتر بر سر اختلاف نظرها، قدرت طلبی و… بوده اند. جنگ هایی که ابتدا با ساده ترین سلاح ها مانند شمشیر و تیر و کمان شروع شد، حالا جای خود را به جنگ هایی سپرده اند که در آن دیگر خبری از نبردهای تن به تن نیست. جنگ هایی که در آن تیر و کمان و شمشیر جای خود را به انواع سلاح های پیشرفته دور برد داده اند. البته این نکته نیز قابل توجه است که با پیشرفت انسان در این زمینه تلفات و خرابی هایی که پس از جنگ به وجود می آمدند، بسیار بیشتر و دلخراش تر از گذشته شده بودند. همین مسئله باعث شده تا دیگر در دنیای مدرن هر حرفی موجب بر پا شدن جنگ نشود و زور و قدرت جای خود را به دیپلماسی بسپرد. اما در این میان، هستند کسانی که برای رسیدن به اهداف خود هنوز دست به عملیات های نظامی می زنند. همین مسائل باعث شده اند تا دیگر جنگ های مدرن امروزی بیشتر برای نابود کردن گروه های تروریستی شکل گیرند. همین عامل که به یکی از دغدغه های مهم دنیای امروز تبدیل شده، سوژه خوبی برای بسیاری از اشخاص، قدرت های مطرح دنیا و حتی شرکت های بازی سازی شده است.


تا به حال بازی های زیادی ساخته شده اند که بر همین مبنا استوار بوده اند. اما یکی از بازی هایی که توانست این سبک را از کلیشه های مرسومی که در آن گرفتار بود رها کند، بازی Call of Duty: Modern Warfare ساخته شرکت Activison بوده است. این بازی با استفاده از قدرت سخت افزارهای جدید، به کار بردن المان های جنگ های پیشرفته امروزی و به نمایش در آوردن گوشه ای از این گونه نبردها توانست طرفداران زیادی را برای خود به دست آورد. حالا بعد از گذشت ۲ سال از ساخته شدن این بازی، نسخه دوم آن نیز به بازار عرضه شده و شما را باز هم درگیر ماجراهای خود کرده است. بازی Modern Warfare 2 که نسخه ششم از سری Call of Duty  محسوب می شود توسط استودیوی بازی سازی Infinity Ward ساخته و برای PC، Xbox 360 و PS3 عرضه شده است.

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 66 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

ندای وظیفه: جنگ در جهان | Call of Duty: World At War Pc Game

| دانلود بازی ندای وظیفه: جنگ در جهان | Call of Duty: World At War با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

ندای وظیفه: جنگ در جهان | Call of Duty: World At War

 

توضیحات بازی: بازی زیبا و محبوب Call of Duty 5 World at War را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. این بازی محبوب در سال ۲۰۰۸ توسط کمپانی قدرتمند Activision منتشر شده است و ساخت و طراحی این بازی صاحب نام که هم اکنون در نسخه ها و ورژن های بالاتری ارائه شده است، کاری از شرکت Treyarch بوده است. اولین نسخه از این سری بازی ها در سال ۲۰۰۳ ارائه شد و طرفداران زیادی را کسب کرد. داستان این سری بازی ها مربوط به جنگ جهانی دوم می باشد و در این نسخه صحنه های نبرد و درگیری بین کشورهای بزرگ آمریکا، ژاپن، آلمان و شوروی، در اقیانوس آرام و اروپای شرقی را دنبال می کنید. با توجه به نسخه های قبلی گرافیکی بهتر در این نسخه دیده می شود و همین امر باعث شده تا در بسیاری از سایت های منتقد نمره کامل را کسب کند و این خود تحولی در دنیای بازی محسوب می شود. طبیعی گرایی در این نسخه کاملا به چشم می آید و محیط و پیرامون به طور طبیعی قابل تخریب می باشد. امکان تشکیل تیم و عملیات گروهی، امکان بازی آنلاین به صورت تیمی و فردی، پرداخت عالی به جزئیات و صداگذاری های قوی و منحصر بفرد و البته طبیعی از ویژگی های چشمگیر این نسخه می باشد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 1,253
  • بازدید کلی : 19,226
  • کدهای اختصاصی
    جدید ترین ها