loading...
دنیای گیم
انجمن گیمر ها ...

انجمن در حال حاظر بسته شد . تا عضو گیری بیشتر و تکمیل شدن انجمن فعلا بسته میباشد .


                                                                                                                     

دوستان میتونن از قسمت تالار گفتمان به انجمن بپیوندند همینطور از طریق تبلیق زیر : 


                                                                                 

آخرین ارسال های انجمن
gameover بازدید : 96 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)
PES 2014 معرفی شد


Konami بازی PES 2014 را معرفی کرد و اعلام کرد که این عنوان با موتور بازیسازی Fox Engine‌ ساخته می شود، اما تنها برای Xbox 360 ،PS3 و PC‌ عرضه خواهد شد و خبری از نسخه های PSVita ،Wii U و یا Xbox One و PS4 نیست.


بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی روزنامه‌ی عربی الجزیرة، به نظر می‌رسد که Konami قصد دارد برای عنوان PES 2014 لیگ قهرمانان آسیا را به آن اضافه کند. خود PES هم تایید کرده ( استقلال در قلبPES  ) گفته شده جام ولایت هم اضافه خوااهد شد خوشمزه



همینطور این روزنامه اذعان داشته است که مسئولان Konami و فدراسیون فوتبال آسیا، قرار است در روزهای جاری با یکدیگر قرار دادی در شهر دوبی واقع در کشور امارات مبنی بر این امضا کنند که در PES 2014، ما شاهد حضور لیگ‌ قهرمانان آسیا به همراه حضور تیم‌های آسیایی در آن باشیم.




از سوی دیگر نسخه‌ی بعدی سری PES که قرار است با نام PES 2014 عرضه شود، توسط موتور جدید شرکت کونامی یعنی Fox Engine ساخته خواهد شد که بدیهی است در آن، تغییرات به خصوصی مشاهده خواهد شد.



“مشکل اینجاست ؛برای ما زمان طولانی سپری شد تا بپذیریم در مسیر اشتباهی گام نهاده ایم”

این سخنان یکی از اعضای بخش PES شرکت کنامی بود که در مجله EDGE از ان رو نمایی شد و به مسیر تیم برنامه نویسی استودیو فوتبال کونامی پرداخت

حتی تعصبی ترین طرافدارن بازی pes نیز پذیرفته اند که جهش به سمت نسل جدید این بازی با بازخورد قابل ملاحظه ای روبره خواهد شد چرا که بازی فعلی نسخه ارتقا یافته موتور بازی ps2 است در حالی که در pes 2014 از موتور گرفیکی fox engine برای از نو نوشتن این بازی استفاده خواهد شد

مسئول بخش خلاقیت pes کی ماسودا افزود : ما نمی توانستیم نسخه پیشین موتور گرافیکی خود را برای نسل های آینده این بازی پیاده سازی کنیم

وی افزود این برنامه خواسته بسیاری بود ما بازتاب ارتقا از نسخه ps2 به ps3 را داشتیم و در افق پیش روی خود شاهد طلوع نسل جدید بازی بودیم بنابر این مجبور بودیم تا نسخه جدیدی از موتور بازی را طراحی و تولید کنیم

pes 2014 دارای موتور فیزیکی کاملا جدیدی است که در آن سامانه کنترلی خواهد داشت که به صورد مجزا حرکت بازیکن و حرکت توپ را کنترل خواهد کرد و پلیر ها میتوانند نقطه ثقل بدن بازیکنان را در هنگام حمل توپ یا دویدن و یا شوت زدن کاملا احساس نمایند.

نقش های مجزایی برای فاکتورهای غیر فوتبالی در این بازی تعبیه شده که از آن دسته میتوان به قدرت کاپیتانها برای هر تیم اشاره کرد.برای مثال استیون جرارد وقتی در مقام کاپتانی تیم خود قرار میگیرد دارای فاکتور روحیه بالاست که به تیم او توانایی دفع اثرات بازی در خانه حریف را خواهد داد این به معنی عملکرد بهتر پلیر دارای این بازیکن در خانه حریف است و نکته بعدی طراحی صورت و شمایل فیزیکی بازیکنان است که در نگاه اول بینهایت خیره کننده به نظر میرسد.

استفاده کونامی از موتور fox باعث شده تا این بازی توانایی پیاده سازی و بهینه سازی خود در نسل های جدید کنسول ا ز جمله ps4 و ps5 وxbox 720 را نیز داراباشد.

این بازی به احتمال بسیار زیاد در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.

 

برای مشاهده تصاویر و پیش نمایش بازی در ادامه مطلب.

gameover بازدید : 79 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (1)
[تصویر: 34948864259450527988.jpg]
[font=tahoma]اگر شما از جمله علاقمندان سینه چاک بازی فیفا بر روی رایانه شخصی خود هستید باید با کمال تاسف عرض کنیم که نسل بعدی فیفا بر روی رایانه شخصی عرضه نخواهد شد.

الکترونیک آرتز با این خبر خود که بازار رایانه‌های شخصی را ناامید کرد اعلام کرد که این بازی تنها برای کنسولهای بازی عرضه خواهد شد و نسخه فعلی یعنی فیفا ۱۳در حقیقت آخرین نسخه این شرکت در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی خواهد بود.


اندرو ویلسون مدیر ارشد بخش ورزشی الکترونیک آرتز در این مورد می گوید:” حتی اگر برخی از رایانه‌های شخصی در بازار بتوانند موتور جدید این بازی یعنی Ignite را بدون نقص اجرا کنند تعداد محدود آنان در حدی نیست که این شرکت بخواهد فیفا ۱۴ را برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه کند. با این حال ویلسون اظهار امیدواری کرد که موتور جدید بتواند به خوبی با رایانه‌های امروزی در آینده هماهنگی و تطبیق پیدا کند.


به هر حال پول در این میان مهمترین مسئله است و عدم سازگاری رایانه‌های امروزی با موتور Ignite بیشتر به یک بهانه شبیه است زیرا این شرکت بازی Battlefield 4 را برای رایانه‌های امروزی بهینه سازی کرده است زیرا این شرکت کانادایی به خوبی بازار بزرگ برای این بازی را بر روی رایانه‌های شخصی پیش بینی می‌کند و از همین رو باید به این گفتار صادقانه این شرکت برای بازی فیفا ۱۴ شک و تردید را به خود راه داد.
علی رغم این صحبت ها همچنانامکان منتشر شدن فیفا 14 برای رایانه های شخصی وجود دارد تا حدی که تصاویری از این بازی منتشر شده است که قرار دادن آنها خالی از لطف نیست:
عکس صحنه های بازی در ادامه مطلب ...
gameover بازدید : 57 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

دنیای فناوری

[تصویر: xw680-narenji-20130727_4.jpg.pagespeed.i...nL4X_u.jpg]
با سلام


دوستان در این تاپیک تمام مسائل مربوط به فناوری های روز دنیا قرار داده خواهد شد از جمله جدیدترین نرم افزار های روز یا اخبار مربوط  تولیدات شرکت های بزرگ جهان و...
ضمنا این تاپیک موقتا بصورت آزمایشی شروع به کار خواهد کرد و در صورت استقبال کاربران دائمی خواهد شد.


با تشکر
===========
[تصویر: xw680-narenji-20130727.jpg.pagespeed.ic.P82C4KUt-s.jpg]
قوانین:
1.برای نرم افزار های درخواستی تاپیک جداگانه ای در نظر گرفته خواهد شد پس لطفا در اینجا در خواست نرم افزار نکنید
2.پست های یک خطی یا بدون محتوا اسپم محسوب شده و پاک خواهد شد
3.در صورت گذاشتن لینک دانلود انرا درون متن نوشته خود قرار دهید.
4.هر شخص در طول روز تنها میتواند دو ارسال داشته باشد
با تشکر از همکاریتان
Admin بازدید : 300 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

فرار از زندان: محکومیت – Splinter Cell: Conviction PC Game

|دانلود بازی فرار از زندان: محکومیت – Splinter Cell: Conviction کامپیوتر با لینک مستقیم|

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

فرار از زندان: محکومیت   Splinter Cell: Conviction

 

توضیحات بازی: Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار وبسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی  Ubisoft Montreal سازنده نسخه های پیشین بازی طراحی شده و توسط Ubisoft قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی زیبا برروی کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰،DS ودر تاریخ ۲۷ آپریل برای PC  منتشر گردد. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد، و داستان بازی دوسال پس از حوادث Splinter Cell: Double Agent رخ می دهد، اما در این نسخه تمامی قوانین عوض شده اند، هنگامی که داستان بازی بگونه ای دراماتیک تغییر می نماید که سبک بازی خاص بازی Splinter Cell  را برای همیشه دگرگون می نماید. فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالبا به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیتهای کاملا جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است که بدون شما را غافل گیر می کند. تحقیقات در مورد مرگ دختر سام که “سارا” نام داشت، بصورت اتفاقی مامور سابق، “سام فیشر” را به سمت حقیقتی می کشاند که حاکی از این است که توسط گروه قبلی که برای آنها کار می کرده یعنی Third Echelon مورد خیانت واقع شده است ومرگ دختر وی تصادفی نبوده است. اکنون فیشر که راهی برای بازگشت ندارد خود را در جدالی با زمان برای خنثی نمودن نقشه ای تروریستی که میلیونها تن را تهدید می کند مواجه می بیند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 415 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

فرار از سلول: مامور دو جانبه | Splinter Cell Double Agant Pc Game

| دانلود بازی فرار از سلول: مامور دو جانبه | Splinter Cell Double Agant با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

فرار از سلول: مامور دو جانبه | Splinter Cell Double Agant

 

توضیحات بازی: بازی Splinter Cell Double Agent یک بازی در سبک ماجراجویی اکشن و مخفی کاری مدرن میباشد که توسط شرکت معروف Ubisof منتشر شد. داستان بازی بر اساس گفته های آقای Julian Gerighty که یکی از اعضای Ubisoft Montreal می باشد ، از این قرار است:شخصیت بازی یعنی Sam Fisher که در گروه Third Echelon مشغول فعالیت بود پس از مرگ دخترش Sara بر اثر تصادف که بوسیله یک گروه تروریستی بنام JBA اعمال شده بود بسیار افسرده و غمگین می‌شود و چون سازمان پلیس آمریکا که قادر به انحدام این گروه ها نبود، باعث شد تا سازمان NSA طرحی در مورد ورود به تشکیلات سری این گروه بکشد و در نتیجه Sam Fisher را با بهانه قرار دادن مرگ دخترش بوسیله گروه JBA ترغیب نمود تا بعنوان یک جاسوس مخفی در این گروه نفوذ و آنرا از درون نابود سازد. در حقیقت سام تنها فردی است که می تواند از پس این ماموریت بسیار خطرناک و خطیر برآید. در نهایت سام فیشر با ارتکاب جرم هایی مانند دزدی، آدم ربایی و … در تلاش برای ساخت مدارک جرم قلابی و سابقه خرابی بود تا از این طریق به زندان افتاده و با فردی بنام Jamie Washington که در گروه JBA فعالیت میکرده و اکنون به زندان افتاده ارتباط برقرار نماید تا بتواند در سازمان تروریستی JBA نفوذ کند. پس از این ارتباط Jamie با همکاری سام فیشر موفق به گریز از زندان می شوند. پس از فرار از زندان جیمی به او پیشنهاد میکند تا به گروه JBA ملحق شود.

از این به بعد سام وارد گروه JBA میشود؛ اما Moss که رییس گروه است برای اعتماد هر چه بیشتر از او میخواهد تا یک خلبان بیگناه را به قتل برساند. از این به بعد مفهوم مامور دوجانبه معنی می یابد. از حالا کار سام شروع میشود و روند داستانی بازی دیگر دست شماست. داستان بازی با پیچیدگی خاص خود زیبایی بخصوصی به بازی داده است. البته طبق گفته Ubisoft داستان بازی بسیار پیچیده تر از این خواهد بود و چندین پایان مختلف برای آن وجود خواهد داشت. درضمن بازی قابلیت ONLINE  و چند نفره بودن را نیز دارد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 141 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

| اسپلینتر سل: نظریه هرج و مرج | Splinter Cell Chaos Theory+ کم حجم شده+ کرک شده|

 

اسپلینتر سل: نظریه هرج و مرج | Splinter Cell: Chaos Theory

 

توضیحات بازی : Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory یکی از موفق ترین بازی‌های ماجرایی، اکشن و شلیک کننده سوم شخص می باشد. Chaos Theory سومین قسمت از داستان بازی Splinter Cell و نوشته Tom Clancy است. این سری از بازی ها درباره ماجراهای ماموریت های یک مامور مخفی به نام سام فیشر است که توسط دولت ایالات متحده به ماموریت های سیاسی فرستاده می شود. علاوه بر حالت بازی چند نفره رقابتی و شرکت در مبارزات تیمی، مبارزات فردی شکل گرفته در بازی بسیار بی نظیر است. خط ماموریت های این بازی در رابطه با جنگ اطلاعاتی و روابط بین ایالات متحده، کره شمالی و ژاپن می باشد.
بازی در ده مرحله طراحی شده است. در آغاز بازی، شب هنگام، خود را در ساحل اسرارآمیز و کمی ترسناک دریای کارائیب می یابید. محیط بازی در هر مرحله بسیار متفاوت از مراحل دیگر است: بخشی از داستان در کشتی، بخشی در یک بانک، بخشی در کره جنوبی و… روی می دهد.

بزرگ‌ترین دشمن شما در بازی‌های Splinter Cell مکان ناشناخته‌ای است که در آن قرار دارید. گاه برای پیدا کردن راه یا کانالی به یک اتاق یا جای دیگر، باید مدتی به بررسی اطراف خود بپردازید و همه جا را به دقت نگاه کنید: بالای سر، کنار پایتان و… . در این بازی حرکت‌های بسیاری به مجموعه حرکت‌های سام فیشر افزوده شده است؛ مانند آویزان شدن وارونه از لوله‌ها و میله‌ها و سپس گرفتن دشمنان، امکان انتخاب این‌که در را به آرامی یا با شدت باز کنیم (برای بیهوش کردن کسانی که پشت در ایستاده‌اند) یا باز کردن قفل یا استفاده از دستگاه رمزگشا برای گشودن درها؛ همچنین می‌توانید دشمنان را از ارتفاع به پایین پرت کنید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 71 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (1)

| اسپلینتر سل: فردای پاندورا | Splinter Cell: Pandora Tomorrow+کم حجم شده+ کرک شده|

 

اسپلینتر سل: فردای پاندورا | Splinter Cell: Pandora Tomorrow

 

توضیحات بازی : Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow دومین بازی از سری اسپلینترسل است که توسط یوبی‌سافت تولید و انتشار یافته است. داستان این بازی توسط نویسنده آمریکایی تام کلنسی نوشته شده‌است. نسخه دوم Splinter Cell موسوم به Pandora Tomorrow، هجده ماه پس از نسخه اصلی آن انتشار یافته است. سام فیشر که قهرمان اصلی سری بازی های Splinter Cell می باشد، بعد از اولین بازی، دوباره و با ماموریت های جدیدی برای دولت ایالات متحده، بازگشته است. یکی از ویژگی های اضافه شده در این نسخه از بازی امکان انجام ماموریت ها در گروه های کوچک جاسوسی می باشد. مکان های مختلفی از جمله قطار مسافربری که در پاریس حرک می کند و اردوگاه نظامی در اندونزی، برای ماموریت ها در نظر گرفته شده است که هیجانات زیادی نیز به دنبال خواهند داشت. ۸ ماموریت در این بازی وجود دارد که برخی از آن ها ممکن است بسیار طولانی باشد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 74 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 بازی اسپلینتر سل Tom Clancy's Splinter Cell  با حجم فوق العاده کم + کرک شده

 

بازی Tom Clancy's Splinter Cell اولین قسمت از سری بازی های پرطرفدار و بسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی GameLoft طراحی شده است. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد.

 

بازی اسپلینتر سل | Splinter Cell

 

فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالباً به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیت های کاملاً جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 65 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

شبح تک تیرانداز جنگجو ۲ | Sniper Ghost Warrior 2 Pc Game

## نسخه اصلاح شده ##

| دانلود بازی شبح تک تیرانداز جنگجو ۲ | Sniper Ghost Warrior 2 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

شبح تک تیرانداز جنگجو 2 | Sniper Ghost Warrior 2

 

توضیحات بازی: Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی  را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.

در سال ١٩٩٣ و پس از سرنگونی دولت دموتراتیک Isla Trueno جنگی بین بوسنی و صربستان اتفاق می افتد. در این بین هم شخصیت اصلی بازی که مشاور امنیتی و خصوصی کاپیتان کول اندرسون از جناح بوسنی می باشد ، برای کمک به همرزمان خود و سرکوب کردن اقدامات دشمن که صرب ها خواهند بود، ماموریت های مختلف خود را به مانند یک روح در سراسر جهان از جمله جنگ های شهری در سارایوو تا جنگل های استوایی در برمه و کوه های تبت برای دستیابی به اهداف خود آغاز خواهد کرد. در این بین شخصیت اصلی برای موفقیت در ماموریت های خود سختی هایی از جمله شکنجه ، سرمایی فراتر از حد تصور و تشنگی و گشنگی را به جان خواهد خرید .ماموریت هایی که فقط یک تک تیرانداز قادر به تحمل آن می باشد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 330 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

شبح تک‌تیرانداز جنگجو | Sniper Ghost Warrior Pc Game

| دانلود بازی شبح تک‌تیرانداز جنگجو | Sniper Ghost Warriorبا لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

شبح تک‌تیرانداز جنگجو | Sniper Ghost Warrior

 

توضیحات بازی: Sniper Ghost Warrior در بازی های اول شخص از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است ،در کنار بازی های اول شخص اکشن که پر از صحنه های در گیری و استراتژی نفراتی است بازی های با حالت مخفی کاری و در عین حال اکشن می تواند بسیار جالب باشد .شما در بازی به نقاط مختلف جهان فرستاده می شوید تا  افراد خاصی را از بین ببرید.بازی در نقاط مختلف کره زمین اتفاق می افتد که صحنه های بکری را برای شما رقم خواهد زد.شما تا حد امکان باید  در استتار باشید تا کسی از وجود شما بویی نبرد و منتظر بمانید تا سوژه مورد نظرتان خودش را نشان دهد آن موقع است که با یک تیر مرگبار او را به به دیار باقی خواهید فرستاد.این بازی را به تمام طرفداران اول شخص تقدیم می کنم بازی که مطمئنا تجربه ای متفاوت برای شما خواهد بود.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 1,269
  • بازدید کلی : 19,242
  • کدهای اختصاصی
    جدید ترین ها