loading...
دنیای گیم
انجمن گیمر ها ...

انجمن در حال حاظر بسته شد . تا عضو گیری بیشتر و تکمیل شدن انجمن فعلا بسته میباشد .


                                                                                                                     

دوستان میتونن از قسمت تالار گفتمان به انجمن بپیوندند همینطور از طریق تبلیق زیر : 


                                                                                 

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 61 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

جنون سرعت: تحت تعقیب ۲ | Need For Speed MostWanted 2 Pc Game

| بازی جنون سرعت: تحت تعقیب ۲ | Need For Speed MostWanted 2 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

جنون سرعت: تحت تعقیب 2 | Need For Speed MostWanted 2

 

توضیحات بازی: Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.
ساختمان ها، آسمان، افقی که در بازی طراحی شده و… سریعاً چشم شما را به سمت خود جلب می کنند. استودیوی Criterion بازی زیبایی را تا این لحظه ساخته است. زمانی که همه بازیکنان از خط پایان بگذرند، مسابقه به پایان می رسد و به یک مسابقه دیگر می روند. مسیرها بسیار متفاوت هستند. از اتوبان های مختلف گرفته تا خیابان ها و مسیرهای پر پیچ و خمی که در این شهر مشاهده می کنید، به محل هایی برای مسابقه تبدیل شده اند. این بازی بخش آنلاین بسیار خوبی دارد و چالش های بسیار عالی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که در سرتاسر شهر رخ می دهد. همچنین المان های خوبی را از بخش چندنفره بازی Burnout Paradise در خودش قرار داده است.
یکی از چیزهایی که در بخش چندنفره این بازی مشاهده می کنید، Autolog است که در نسخه های قبلی سری بازی های NFS دیده شده بود و در بازی Hot Pursuit برای اولین بار به نمایش درآمده بود. بخش Autolog باعث شده که بازی Most Wanted بسیار عالی به نظر برسد و مضامین بیشتری در قسمت آنلاین و چندنفره داشته باشد. در این بازی همانند بازی های اول-شخص تیراندازی میزانی XP بدست می آورید و در جدول رده بندی بازی خود را بالا می کشید. همچنین Speed Pointهایی در بازی وجود دارند که باعث می شود شما امتیازهای بیشتری بدست بیاورید. بخش تک نفره بازی نیز هیجان انگیز به نظر می رسد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 65 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon+ کم حجم شده+ کرک شده+ تست شده

 

جنون سرعت: نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon

 

توضیحات بازی : انتظار هواداران برای انتشار نسخه ۱۵ از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی کامپیوتری که از سال ۱۹۹۴ تا به امسال همه ساله با انتشار یک نسخه جدید از این بازی زیبای خود عنوان پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی دنیای بازی های رایانه ای را تثبیت می کند و بی رقیب در صدر سری بازی های بی همتای اتومبیل رانی دنیا قرار می گیرد. اوج شهرت سری بازی های Need For Speed را می توان از آنجا دریافت که هر علاقمندی با شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان می آورد که به جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است. Need for Speed Carbon به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMWلذت واقعی یک بازی رانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند و منتقدان معتقدند یک بار دیگر پس از انقلابی که بازی shift در سری بازی های Need for Speed داشت، این بار Carbon بتواند همگان را خیره زیبایی های خود کند .

 ویژگی های منحصر به فرد بازی NeedForSpeed Carbon :

- حس و تجربه و لذت واقعی رانندگی در قالب این بازی بسیار زیبای اتومبیل رانی .
- افکت های زیبای سینمایی هنگام تصادفات .
- قابلیت عالی تغییرات و تیوننیگ اتومبیل ها .
- محیطی وسیع، گرافیکی و زیبا و طبیعی با مساحتی به وسعت ۱۴۰۰۰ کیلومتر مربع .
- ۷۲ اتومبیل زیبا و قدرتمند و حقیقی دنیا با لیسانس کامل از اتومبیل های مطرح و سوپر ماشین های کلاسیک تا ماشین های مدرن سال ۲۰۰۹
- آب و هوای بسیار طبیعی و واقع گرایانه که حس یک محیط طبیعی و واقعی را به بازیکن القا می کند .
- شبیه سازی عالی و بسیار زیبا و موثر تصادفات همچون دنیای واقعی .
- پروفایل شخصی با جزئیات کامل برای راننده .

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 83 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی ۲ | Need For Speed Underground 2 + کم حجم شده+ تست شده+کرک شده

 

جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی 2 | Need For Speed Underground 2

 

توضیحات بازی: نسخه ریپک ، تست شده و ورژن جدیدی از بازی بسیار زیبای جنون سرعت : مسابقات زیر زمینی ۲ را برای دانلود آماده کرده ایم. این بازی تحت عنوان Need for Speed: Underground 2 ver 1.2 آماده دریافت میباشد. سازنده این بازی بسیار معروف و زیبا استودیوی EA BlackBOX و ناشر آن کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز هست. نیاز به سرعت(به انگلیسی: Need For Speed) نام یک مجموعه بازی رایانه ای است. این بازی محصول شرکت بلک باکس از زیر شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) است. اولین شماره آن با نام The Need For Speed منتشر شد. جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی ۲(به انگلیسی: Need for Speed: Underground 2) (NFSU2) یک بازی مسابقه‌ای است که توسط الکترونیک آرتز تولید و انتشار یافته است. بازی ادامه بازی جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی بود. بازی دارای گرافیک بالایی می باشد و در این نسخه بازی کم حجم شده و پس از نصب می توانید طعم جنون سرعت را بچشید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 66 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بازی جنون سرعت: مسابقات زیر‌زمینی ۱ | Need For Speed UnderGround 1+ کم حجم شده + کرک شده

 

جنون سرعت: مسابقات زیر‌زمینی 1 | Need For Speed UnderGround 1

 

توضیحات بازی : جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی(به انگلیسی: Need for Speed: Underground) (NFSU) هفتمین بازی رایانه‌ای از سری جنون سرعت است که توسط استودیو بلک‌باکس تولید و توسط الکترونیک آرتز در سال ۲۰۰۳ منتشر شده‌است .

در یان بازی برای اولین بار در سری جنون سرعت بازیکن می‌توانست ماشین‌ها را تیون کند. این بازی، یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود. می توان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری NFS از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است .

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

Admin بازدید : 89 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی نید فور اسپید: تحت تعقیب ۲ | Need For Speed: Hot Pursuit 2 + کم حجم شده+ کرک شده+تست شده

 

بازی جنون سرعت: تعقیب شدید 2 | Need For Speed: Hot Pursuit 2

 

توضیحات بازی: جنون سرعت: تعقیب شدید، (به انگلیسی: Need for Speed: Hot Pursuit 2) یا به اختصار NFS6 یا NFS: HP2 یا Hot Pursuit 2، یک بازی رایانه‌ای منتشر شده توسط شرکت الکترونیک آرتز است. این بازی در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۲ عرضه شده و سازنده آن ای‌ای بلک باکس است. در بازی Hot Pursuit 2 شما مسابقات هیجانی به همراه تعقیب و گریز پلیسی در جاده‌های بسیار زیبا را تجربه میکنید و اینکه در بعضی از مسابقات به شما اجازه داده می‌شود که با ماشین پلیس به دنبال مسابقه دهنده‌ها بیفتید. اگر عاشق سرعت و هیجان هستید بازی Hot Pursuit 2 که یکی از نسخه های بازی پرطرفدار Need For Speed است را از دست ندهید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 62 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

| نسخه جدید و اصلاح شده جایگزین شد+ مشکل صدا حل شد |

بازی فوق العاده محبوب Need for Speed Most Wanted 2005+ کم حجم شده + تست شده

## نسخه اصلی و کامل با حجم خیلی کم بدون هیچگونه ویرایش و حذفیات ##

## مشکل کرک در این بازی  به صورت کامل حل شده است ##

 

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Need for Speed Most Wanted که توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Electronic Arts برای PC در سال ۲۰۰۵ منتشر شد ، قطعآ اکثر کسانی که به سری بازیهای NFS علاقه مند اند این نسخه فوق العاده را می شناسند .

 

بازی نید فور اسپید | Need for Speed Most Wanted 2005

 

 می توان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری Most Wanted از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است .
 NFS Most Wanted یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود . در این ورژن تعقیب و گریز پلیسی به بازی اضافه شد تا هیجان آن را دو چندان کند ، شهر بزرگی که بازی در آنجا برگزار می شد به همراه ماشین های متنوع و قدرتمند در کنار برگزاری مسابقات جذاب به خصوص Black List ، این بازی را به اثری به یاد ماندنی تبدیل کرد …

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 1,258
  • بازدید کلی : 19,231
  • کدهای اختصاصی
    جدید ترین ها