loading...
دنیای گیم
انجمن گیمر ها ...

انجمن در حال حاظر بسته شد . تا عضو گیری بیشتر و تکمیل شدن انجمن فعلا بسته میباشد .


                                                                                                                     

دوستان میتونن از قسمت تالار گفتمان به انجمن بپیوندند همینطور از طریق تبلیق زیر : 


                                                                                 

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 277 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

فرار از زندان: لیست سیاه – Splinter Cell: Blacklist PC Game

| دانلود بازی فرار از زندان – Splinter Cell: Blacklist  برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Splinter Cell: Blacklist با لینک مستقیم ##

 

فرار از زندان: لیست سیاه   Splinter Cell: Blacklist

 

توضیحات بازی: در سال ۲۰۱۰ بود که نسخه Conviction بازی Splinter Cell منتشر شد، این بازی که هم مخفی کاری و هم اکشن بود نظرات متفاوتی را به همراه داشت، کم کم وقت آن رسیده بود که نسخه جدیدی از این سری رونمایی شود. یوبی سافت در E3 امسال دو بازی بزرگ داشت یکی Watch Dogs و یکی هم این بازی، اخبار ساخت این بازی در سال ۲۰۱۰ توسط جید ریموند که تهیه کننده بازی AC است اعلام شد. امسال یوبی سافت بازی اسپلینتر سل لیست سیاه (Splinter Cell Blacklist) رو معرفی کرد، سم فیشر قهرمان نسخه قبل در این بازی هم قهرمان باقی مانده و برای ماموریتی به عراق اعزام شده. در عراق چند گروه تروریستی که از سلطه آمریکایی ها بر عراق به تنگنا آمده بودن قصد در بر پا کردن شورشی در عراق شدند تا استقلال عراق را به دست خوشان بگیرند از این رو نیرو های آمریکایی سم فیشر را دوباره به خدمت خودشان می گیرند و برای انهدام و گرفتن اعتراف و اطلاعات به کردستان عراق می فرستند.

Sam Fisher برای بار پنجم تمام آزادی ممکن را در اختیار دارد، تا به روش خودش ماموریت را به موفقیت برساند. در دمویی که ما دیدیم، Sam Fisher تغییراتی داشت. سریعتر حرکت می کرد و در جایی تعدادی از آدم بد ها را با شیوه ای خاص و بی رحمانه از پا درآورد. یکی از این تغییرات، قابلیت کشتن، در حین حرکت است. مثل Conviction سام فیشر می تواند در کاور، دشمنان را علامت گذاری کند، و بر خلاف Conviction این قابلیت را دارد که در حرکت آن ها را از پا درآورد. سکانس های بعدی هیجان انگیزند. وقتی سام وارد یکی از اتاق ها می شود و درحالی که به جلو پیشروی می کند، دشمنان را یکی پس از دیگر از پا در می آورد و حتی با بعضی از آن ها از فاصله ای بسیار نزدیک درگیر می شود. Sam Fisher جدید، پر سرعت تر و خطرناک تر از قبل است. بر خلاف Conviction که سم لباسی غیر نظامی بر تن داشت، این بار شاهد نسخه ای پیشرفته از RhinoPlate یعنی Kevlar Weave Tactical Operation Suit خواهیم بود. این نگارش از Mark V TOS شامل تمامی امکانات برادران بزرگ تر خود نظیر ضد انعکاس صدا، ضد انعکاس نور، ضد گلوله و… خواهد بود اما تفاوت آن با نسخه های قبلی، قابلیت آپگرید آن است. شما می توانید اعضای مختلف این لباس را با توجه به نوع پیشروی خود در بازی، آپگرید کنید. اگر بیشتر طرفدار سبک اکشن هستید و می خواهید دشمنان را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارید، می توانید از آپگریدهای مخصوص این بخش استفاده کنید و اگر از طرفداران سبک مخفی کاری هستید، تعداد زیادی انتخاب برای شما وجود خواهد داشت. ابزار دیگری که راه خود را به Blacklist باز کرده است، چاقوی دوست داشتنی سم است، اما این بار مهلک تر از همیشه. Kevlar با شکل منحنی گونه خود، فقط به منظور کشتن سریع و بی سر و صدا طراحی شده است. ترکیب چاقو و Hand to Hand Takedownهای سم، سکانس های زیبایی را در درگیری ها خلق خواهد کرد. دوربین سه کانونی فیشر که نماد سری بازی های Splinter Cell نیز محسوب می شود، این بار نیز نقش پررنگی را در بازی ایفا خواهد کرد. نکته مهم در مورد MVG این است که عملکردهای دید در شب، دید گرمایی و دید الکترومغناطیسی نیز در کنار Sonar Vision به بازی بازگشته اند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

Admin بازدید : 300 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

فرار از زندان: محکومیت – Splinter Cell: Conviction PC Game

|دانلود بازی فرار از زندان: محکومیت – Splinter Cell: Conviction کامپیوتر با لینک مستقیم|

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

فرار از زندان: محکومیت   Splinter Cell: Conviction

 

توضیحات بازی: Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار وبسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی  Ubisoft Montreal سازنده نسخه های پیشین بازی طراحی شده و توسط Ubisoft قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی زیبا برروی کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰،DS ودر تاریخ ۲۷ آپریل برای PC  منتشر گردد. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد، و داستان بازی دوسال پس از حوادث Splinter Cell: Double Agent رخ می دهد، اما در این نسخه تمامی قوانین عوض شده اند، هنگامی که داستان بازی بگونه ای دراماتیک تغییر می نماید که سبک بازی خاص بازی Splinter Cell  را برای همیشه دگرگون می نماید. فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالبا به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیتهای کاملا جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است که بدون شما را غافل گیر می کند. تحقیقات در مورد مرگ دختر سام که “سارا” نام داشت، بصورت اتفاقی مامور سابق، “سام فیشر” را به سمت حقیقتی می کشاند که حاکی از این است که توسط گروه قبلی که برای آنها کار می کرده یعنی Third Echelon مورد خیانت واقع شده است ومرگ دختر وی تصادفی نبوده است. اکنون فیشر که راهی برای بازگشت ندارد خود را در جدالی با زمان برای خنثی نمودن نقشه ای تروریستی که میلیونها تن را تهدید می کند مواجه می بیند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 415 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

فرار از سلول: مامور دو جانبه | Splinter Cell Double Agant Pc Game

| دانلود بازی فرار از سلول: مامور دو جانبه | Splinter Cell Double Agant با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

فرار از سلول: مامور دو جانبه | Splinter Cell Double Agant

 

توضیحات بازی: بازی Splinter Cell Double Agent یک بازی در سبک ماجراجویی اکشن و مخفی کاری مدرن میباشد که توسط شرکت معروف Ubisof منتشر شد. داستان بازی بر اساس گفته های آقای Julian Gerighty که یکی از اعضای Ubisoft Montreal می باشد ، از این قرار است:شخصیت بازی یعنی Sam Fisher که در گروه Third Echelon مشغول فعالیت بود پس از مرگ دخترش Sara بر اثر تصادف که بوسیله یک گروه تروریستی بنام JBA اعمال شده بود بسیار افسرده و غمگین می‌شود و چون سازمان پلیس آمریکا که قادر به انحدام این گروه ها نبود، باعث شد تا سازمان NSA طرحی در مورد ورود به تشکیلات سری این گروه بکشد و در نتیجه Sam Fisher را با بهانه قرار دادن مرگ دخترش بوسیله گروه JBA ترغیب نمود تا بعنوان یک جاسوس مخفی در این گروه نفوذ و آنرا از درون نابود سازد. در حقیقت سام تنها فردی است که می تواند از پس این ماموریت بسیار خطرناک و خطیر برآید. در نهایت سام فیشر با ارتکاب جرم هایی مانند دزدی، آدم ربایی و … در تلاش برای ساخت مدارک جرم قلابی و سابقه خرابی بود تا از این طریق به زندان افتاده و با فردی بنام Jamie Washington که در گروه JBA فعالیت میکرده و اکنون به زندان افتاده ارتباط برقرار نماید تا بتواند در سازمان تروریستی JBA نفوذ کند. پس از این ارتباط Jamie با همکاری سام فیشر موفق به گریز از زندان می شوند. پس از فرار از زندان جیمی به او پیشنهاد میکند تا به گروه JBA ملحق شود.

از این به بعد سام وارد گروه JBA میشود؛ اما Moss که رییس گروه است برای اعتماد هر چه بیشتر از او میخواهد تا یک خلبان بیگناه را به قتل برساند. از این به بعد مفهوم مامور دوجانبه معنی می یابد. از حالا کار سام شروع میشود و روند داستانی بازی دیگر دست شماست. داستان بازی با پیچیدگی خاص خود زیبایی بخصوصی به بازی داده است. البته طبق گفته Ubisoft داستان بازی بسیار پیچیده تر از این خواهد بود و چندین پایان مختلف برای آن وجود خواهد داشت. درضمن بازی قابلیت ONLINE  و چند نفره بودن را نیز دارد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 141 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

| اسپلینتر سل: نظریه هرج و مرج | Splinter Cell Chaos Theory+ کم حجم شده+ کرک شده|

 

اسپلینتر سل: نظریه هرج و مرج | Splinter Cell: Chaos Theory

 

توضیحات بازی : Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory یکی از موفق ترین بازی‌های ماجرایی، اکشن و شلیک کننده سوم شخص می باشد. Chaos Theory سومین قسمت از داستان بازی Splinter Cell و نوشته Tom Clancy است. این سری از بازی ها درباره ماجراهای ماموریت های یک مامور مخفی به نام سام فیشر است که توسط دولت ایالات متحده به ماموریت های سیاسی فرستاده می شود. علاوه بر حالت بازی چند نفره رقابتی و شرکت در مبارزات تیمی، مبارزات فردی شکل گرفته در بازی بسیار بی نظیر است. خط ماموریت های این بازی در رابطه با جنگ اطلاعاتی و روابط بین ایالات متحده، کره شمالی و ژاپن می باشد.
بازی در ده مرحله طراحی شده است. در آغاز بازی، شب هنگام، خود را در ساحل اسرارآمیز و کمی ترسناک دریای کارائیب می یابید. محیط بازی در هر مرحله بسیار متفاوت از مراحل دیگر است: بخشی از داستان در کشتی، بخشی در یک بانک، بخشی در کره جنوبی و… روی می دهد.

بزرگ‌ترین دشمن شما در بازی‌های Splinter Cell مکان ناشناخته‌ای است که در آن قرار دارید. گاه برای پیدا کردن راه یا کانالی به یک اتاق یا جای دیگر، باید مدتی به بررسی اطراف خود بپردازید و همه جا را به دقت نگاه کنید: بالای سر، کنار پایتان و… . در این بازی حرکت‌های بسیاری به مجموعه حرکت‌های سام فیشر افزوده شده است؛ مانند آویزان شدن وارونه از لوله‌ها و میله‌ها و سپس گرفتن دشمنان، امکان انتخاب این‌که در را به آرامی یا با شدت باز کنیم (برای بیهوش کردن کسانی که پشت در ایستاده‌اند) یا باز کردن قفل یا استفاده از دستگاه رمزگشا برای گشودن درها؛ همچنین می‌توانید دشمنان را از ارتفاع به پایین پرت کنید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 72 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (1)

| اسپلینتر سل: فردای پاندورا | Splinter Cell: Pandora Tomorrow+کم حجم شده+ کرک شده|

 

اسپلینتر سل: فردای پاندورا | Splinter Cell: Pandora Tomorrow

 

توضیحات بازی : Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow دومین بازی از سری اسپلینترسل است که توسط یوبی‌سافت تولید و انتشار یافته است. داستان این بازی توسط نویسنده آمریکایی تام کلنسی نوشته شده‌است. نسخه دوم Splinter Cell موسوم به Pandora Tomorrow، هجده ماه پس از نسخه اصلی آن انتشار یافته است. سام فیشر که قهرمان اصلی سری بازی های Splinter Cell می باشد، بعد از اولین بازی، دوباره و با ماموریت های جدیدی برای دولت ایالات متحده، بازگشته است. یکی از ویژگی های اضافه شده در این نسخه از بازی امکان انجام ماموریت ها در گروه های کوچک جاسوسی می باشد. مکان های مختلفی از جمله قطار مسافربری که در پاریس حرک می کند و اردوگاه نظامی در اندونزی، برای ماموریت ها در نظر گرفته شده است که هیجانات زیادی نیز به دنبال خواهند داشت. ۸ ماموریت در این بازی وجود دارد که برخی از آن ها ممکن است بسیار طولانی باشد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 74 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 بازی اسپلینتر سل Tom Clancy's Splinter Cell  با حجم فوق العاده کم + کرک شده

 

بازی Tom Clancy's Splinter Cell اولین قسمت از سری بازی های پرطرفدار و بسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی GameLoft طراحی شده است. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد.

 

بازی اسپلینتر سل | Splinter Cell

 

فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالباً به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیت های کاملاً جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 1,278
  • بازدید کلی : 19,251
  • کدهای اختصاصی
    جدید ترین ها