loading...
دنیای گیم
انجمن گیمر ها ...

انجمن در حال حاظر بسته شد . تا عضو گیری بیشتر و تکمیل شدن انجمن فعلا بسته میباشد .


                                                                                                                     

دوستان میتونن از قسمت تالار گفتمان به انجمن بپیوندند همینطور از طریق تبلیق زیر : 


                                                                                 

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 92 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دفتر محرمانه – The Bureau: XCOM Declassified PC Game

| دانلود بازی دفتر محرمانه – The Bureau: XCOM Declassified برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی The Bureau با لینک مستقیم ##

 

دفتر محرمانه   The Bureau: XCOM Declassified

 

توضیحات بازی: در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

مدیر خلاق بازی The Bureau: XCOM Declassified در صحبت های خود به این نکته اشاره می کند که چگونه بازی های شوتر مدرن با قرار دادن یک دو جین اسلحه در دستان شما و بدون در نظر گرفتن هیچ گونه فکری در مبارزات بازار را به قبضه ی خود درآورده اند و بازیکنان را روز به روز در چنین عناوینی غرق می کنند. اما بنا بر اعلام وی به زودی تحولی در چنین سبکی در راه است. این بازی اول شخص استراتژی از سری XCOM برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد و ۲K Games قصد داشت که این فرنچاینز محبوب تاکتیکی نوبتی را احیا کرده و آن را به نقطه ی اوج برساند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 87 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

نبرد وایکینگ – Viking Battle for Asgard

| دانلود بازی نبرد وایکینگ – Viking Battle for Asgard برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Viking Battle for Asgard با لینک مستقیم ##

 

نبرد وایکینگ   Viking Battle for Asgard

 

 

توضیحات بازی: Viking Battle for Asgard – در اصل داستان بازی شما به به نام شخصیتی که Skarin نام دارد بازی میکنید که یک وایکینگ هستید ، دشمنانی در آن سوی منطقه هستند که ارتش نامردگان که توسط نیروهای Hel هدایت میشوند ، این ارتش بسیار بی رحم و ترسناک هستند و مردم را مورد شکنجه ی خود قرار میدهند و آنها را به سختی مجازات میکنند! قهرمان داستان ما Skarin با چشم haunting ( بر پشت مویش بسته شده!) آمده تا شر این ارتش را کم کند! این ارتش نیروهای عجیبی دارد و فرمان روای آنها سخت به دنبال چشم haunting که قدرت جادویی خاصی دارد است ! او دشمن بسیار سر سخت haunting خواهد بود! نیروهای دشمن بسیار قوی هستند و شما هم تازه کار خود را شروع کرده اید و دهکده ی کوچکی پیش نیستید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 74 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

راننده سان فرانسیسکو – Driver San Francisco PC Game

| دانلود بازی راننده سان فرانسیسکو – Driver San Francisco برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Driver San Francisco با لینک مستقیم ##

 

راننده سان فرانسیسکو   Driver San Francisco

 

توضیحات بازی:  نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟

در این نسخه (پنجم) شهر سانفرانسیسکو به عنوان بستر و منطقه ی اصلی بازی در نظر گرفته شده است. در این سری سعی شده تا این تجربیات به بهترین نحو ممکن به بازیکن منتقل شود: درایور جدید امکان حرکت سریع از میان خیابانها را و عکس العملهای بموقع را می دهد. در برخی شرایط مجبور هستید تا با سرعت از میان ایستگاههای اتوبوس عبور کرده و ناگزیر نیز با آنها و برخورد و تصادف داشته باشید. مناطق نام آشنای کالیفرنیای قدیم نیز بخوبی بر جای مانده اند. اگرچه مکانهایی نظیر Bay Bridge و Transamerica Pyramid هنوز وجود دارند اما برای بازسازی ساختمانهای قدیمی و ایجاد مناطق جدید هیچ هدفی دنبال نشده است تا همچنان بافت قدیم شهر حفظ شود. شهر ممکن است با واقعیت کنونی متفاوت بوده و یکسان نباشد اما اتومبیلها منطبق با واقعیت هستند. در این نسخه امکان انتخاب صد اتومبیل سواری واقعی به بازیکن داده شده است که اتومبیل مشهور و خاطره انگیز Dodge Challenger نیز یکی از آنها است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 86 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

نسل سونیک – Sonic Generations PC Game

| دانلود بازی نسل سونیک – Sonic Generations برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BlackBox بازی Sonic Generations با لینک مستقیم ##

 

نسل سونیک   Sonic Generations

 

توضیحات بازی: طبق اطلاعات قبلی قرار بود بازی سونیک Sonic Generations مخصوص دستگاه های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ تولید بشه. این بازی با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار جالبش، حالا قرار شده با همون گرافیک ( شاید هم بهتر!) برای کامپیوتر هم تولید بشه.اما آیا میشه سگا روی همه پلتفرم ها و با همه شرکتهای کنسول سازی ، بخواد بازی بسازه، اما با XBOX همکاری نکنه؟ آخه بخش مهمی از فروش سری بازی سونیک تو این ۱۰ سال اخیر بر روی کنسول و دستگاه های بازی نینتندو بوده؛ به همین دلیل قرار شده بازی Sonic Generations با گرافیک متفاوت از XB360 ، PS3 و PC برای جدیدترین کنسول دنیا یعنی Nintendo 3DS هم تولید بشه. بازی سونیک نسل ها ویژه کنسول دستی نینتندو با توجه به پشتیبانی N3DS از تصاویر ۳ بعدی و داشتن مراحلی ویژه و متفاوت از نسخه های ایکس باکس ۳۶۰ و PS3، قطعا یک انتخاب متفاوت و جالب برای طرفداران سونیک و دارندگان Nintendo 3DS خواهد بود.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 78 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

افسانه ریمن – Rayman Legends Pc Game

| افسانه ریمن – Rayman Legends برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Rayman Legends با لینک مستقیم ##

 

افسانه ریمن   Rayman Legends

 

توضیحات بازی: در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

Admin بازدید : 64 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

چرخ دنده‌های جنگ  – Gears Of War  PC Game

| دانلود بازی چرخ دنده‌های جنگ  – Gears Of War  برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه BlackBox بازی Gears Of War برای کامپیوتر – PC ##

 

چرخ دنده‌های جنگ    Gears Of War

 

توضیحات بازی: داستان نسخه ی سوم Gears of War بیشتر به معرفی شخصیت قهرمانان بازی میپردازد و همچنین شما ماموریت های بسیار زیبا و نفس گیری نیز مانند نسخه های قبل شاهد خواهید بود . داستان بازی به دو ، سه سالی بعد از پایان نسخه دوم برمیگردد انجایی که قهرمان اصلی بازی که مارکوس نام داشت به این پی برد که شاید پدر او زنده باشد و به جستجو او میپردازد. زیبایی  و امتیاز بالای این بازی به ویژگی های خوبی که دارد برمیگردد که امتیاز هایی نظیر گرافیک بالا، سلاح های پیشرفته و با تکنولوژی بالا و همچنین امکانات خوبی که به مخاطب داده میشود.وجود بازی گروهی و داشتن چندین یار در مراحل بازی ، که شما دیگر در این بازی از گذراندن مراحل یکنواخت تک نفره بازی های دیگر رنج نمیبرید . بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان بعنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به دام که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است (اگر نسخه‌ی دوم را بازی کرده باشید دلیلش را می‌دانید!) می‌رسید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 76 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

مافیا ۲ – Mafia 2 Pc Game

| دانلود نسخه کم حجم بازی مافیا ۲ – Mafia 2 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مافیا 2   Mafia 2

 

توضیحات بازی: Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمایش بازدیدکنندگان و متخصصین گذاشت. دمویی که سازندگان برای این رویداد در نظر گرفته بودند، بیشتر به ماموریت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانید انجام این نوع ماموریت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموریت‌های جانبی Mafia II با دیگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلی است. نسخه نمایشی با یک تماس تلفنی آغاز شد. شخصیت اول بازی یعنی ویتو(Vito) از شریکی با نام جوزپه(Giuseppe) پیامی دریافت کرد که از او خواست تا برایش مقداری کاغذ فراهم کند. ویتو پذیرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشین از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با یک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشین به یکدیگر برخورد کرده و دعوا میان آن دو بالا گرفته بود. در اینجا شما می‌توانید به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنید. در این صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شوید که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگین و جاخالی و گریز از دست دشمن است.این تنها نمونه‌ای از ماموریت‌های جانبی بازیست که هنگام جابجایی در شهر با آن مواجه می‌شوید. اینکه مردم شهر با یکدیگر ارتباط دارند و گاهی به جدال می‌پردازند، باعث می‌شود گیمر، جریان یک زندگی طبیعی را در حین بازی مشاهده کند. یک مثال دیگر از این موارد چند لحظه قبل از ملاقات با جوزپه رخ داد. هنگامی که با استیو آشنا شده و با او شروع به گفتگو می‌کنید. استیو از مشکلات یکی از دوستانش در فروش خودرو تعریف می‌کند که علتش ورود یک رقیب سرسخت به کسب و کار اوست. در اینجا استیو از شما می‌خواهد خودروهایی که به آن شخص تعلق دارد را تخریب کنید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 57 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

| بازی جذاب و پرطرفدار مافیا ۱ | Mafia 1+ کم حجم+ تست شده+ راهنمای نصب |

 

مافیا 1 | Mafia 1

 

توضیحات بازی : مافیا (به ایتالیایی: Mafia)‏ یا کوزانوسترا (Cosa Nostra) انجمن مخفی خلافکاران سیسیل بود. این گروه در اواسط قرن ۱۹ میلادی به دلیل بی اعتمادی مردم به حکومت و سیستم قانونی و وابستگی مردم به افراد محلی قدرتمند در سیسیل بوجود آمد و بعدها در شرق ایالات متحده آمریکا و استرالیا گسترش یافت.

این بازی زیبا در آگوست سال ۲۰۰۲ توسط کمپانی Gathering انتشار یافته است. طبق گفته Illusion Softworks کمپانی سازنده بازی، با طراحی و ساخت این بازی انقلابی عظیم در دنیای بازی ها به پا شد و این گفته چندان بی معنی نبود، زیرا در همان سال (۲۰۰۲) بازی مافیا به عنوان برتربن بازی سال شناخته شد و در سایت های منتقد بازی و تعیین رتبه  نیز، امتیاز فوق العاده ای کسب کرد. داستانی قوی و کلاسیک در بازی حکم فرماست که گیمر را به دنیای پر رمز و راز قتل ها و درگیری ها، بر سر سیاست و مسائل مالی می برد. بازی زیبای GodFather (پدرخوانده) نمونه خوبی برای معرفی سبک این بازی مشهور است. گرافیک فوق العاده و دنیایی کلاسیک باعث مشهوریت بازی شده است و همانند سری بازی های GTA به گیمر آزادی داده شده است تا طبق خواسته خود در باز یپشروی کند. در بازی در شهری به مساحت ۱۲ مایل مربع هستید و آزادانه در این محیط می توانید به بازی خود ادامه دهید. امکان رانندگی، استفاده از اسلحه های متعدد و امکان درگیری تن به تن در بازی وجود دارد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

gameover بازدید : 96 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)
PES 2014 معرفی شد


Konami بازی PES 2014 را معرفی کرد و اعلام کرد که این عنوان با موتور بازیسازی Fox Engine‌ ساخته می شود، اما تنها برای Xbox 360 ،PS3 و PC‌ عرضه خواهد شد و خبری از نسخه های PSVita ،Wii U و یا Xbox One و PS4 نیست.


بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی روزنامه‌ی عربی الجزیرة، به نظر می‌رسد که Konami قصد دارد برای عنوان PES 2014 لیگ قهرمانان آسیا را به آن اضافه کند. خود PES هم تایید کرده ( استقلال در قلبPES  ) گفته شده جام ولایت هم اضافه خوااهد شد خوشمزه



همینطور این روزنامه اذعان داشته است که مسئولان Konami و فدراسیون فوتبال آسیا، قرار است در روزهای جاری با یکدیگر قرار دادی در شهر دوبی واقع در کشور امارات مبنی بر این امضا کنند که در PES 2014، ما شاهد حضور لیگ‌ قهرمانان آسیا به همراه حضور تیم‌های آسیایی در آن باشیم.




از سوی دیگر نسخه‌ی بعدی سری PES که قرار است با نام PES 2014 عرضه شود، توسط موتور جدید شرکت کونامی یعنی Fox Engine ساخته خواهد شد که بدیهی است در آن، تغییرات به خصوصی مشاهده خواهد شد.



“مشکل اینجاست ؛برای ما زمان طولانی سپری شد تا بپذیریم در مسیر اشتباهی گام نهاده ایم”

این سخنان یکی از اعضای بخش PES شرکت کنامی بود که در مجله EDGE از ان رو نمایی شد و به مسیر تیم برنامه نویسی استودیو فوتبال کونامی پرداخت

حتی تعصبی ترین طرافدارن بازی pes نیز پذیرفته اند که جهش به سمت نسل جدید این بازی با بازخورد قابل ملاحظه ای روبره خواهد شد چرا که بازی فعلی نسخه ارتقا یافته موتور بازی ps2 است در حالی که در pes 2014 از موتور گرفیکی fox engine برای از نو نوشتن این بازی استفاده خواهد شد

مسئول بخش خلاقیت pes کی ماسودا افزود : ما نمی توانستیم نسخه پیشین موتور گرافیکی خود را برای نسل های آینده این بازی پیاده سازی کنیم

وی افزود این برنامه خواسته بسیاری بود ما بازتاب ارتقا از نسخه ps2 به ps3 را داشتیم و در افق پیش روی خود شاهد طلوع نسل جدید بازی بودیم بنابر این مجبور بودیم تا نسخه جدیدی از موتور بازی را طراحی و تولید کنیم

pes 2014 دارای موتور فیزیکی کاملا جدیدی است که در آن سامانه کنترلی خواهد داشت که به صورد مجزا حرکت بازیکن و حرکت توپ را کنترل خواهد کرد و پلیر ها میتوانند نقطه ثقل بدن بازیکنان را در هنگام حمل توپ یا دویدن و یا شوت زدن کاملا احساس نمایند.

نقش های مجزایی برای فاکتورهای غیر فوتبالی در این بازی تعبیه شده که از آن دسته میتوان به قدرت کاپیتانها برای هر تیم اشاره کرد.برای مثال استیون جرارد وقتی در مقام کاپتانی تیم خود قرار میگیرد دارای فاکتور روحیه بالاست که به تیم او توانایی دفع اثرات بازی در خانه حریف را خواهد داد این به معنی عملکرد بهتر پلیر دارای این بازیکن در خانه حریف است و نکته بعدی طراحی صورت و شمایل فیزیکی بازیکنان است که در نگاه اول بینهایت خیره کننده به نظر میرسد.

استفاده کونامی از موتور fox باعث شده تا این بازی توانایی پیاده سازی و بهینه سازی خود در نسل های جدید کنسول ا ز جمله ps4 و ps5 وxbox 720 را نیز داراباشد.

این بازی به احتمال بسیار زیاد در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.

 

برای مشاهده تصاویر و پیش نمایش بازی در ادامه مطلب.

gameover بازدید : 79 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (1)
[تصویر: 34948864259450527988.jpg]
[font=tahoma]اگر شما از جمله علاقمندان سینه چاک بازی فیفا بر روی رایانه شخصی خود هستید باید با کمال تاسف عرض کنیم که نسل بعدی فیفا بر روی رایانه شخصی عرضه نخواهد شد.

الکترونیک آرتز با این خبر خود که بازار رایانه‌های شخصی را ناامید کرد اعلام کرد که این بازی تنها برای کنسولهای بازی عرضه خواهد شد و نسخه فعلی یعنی فیفا ۱۳در حقیقت آخرین نسخه این شرکت در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی خواهد بود.


اندرو ویلسون مدیر ارشد بخش ورزشی الکترونیک آرتز در این مورد می گوید:” حتی اگر برخی از رایانه‌های شخصی در بازار بتوانند موتور جدید این بازی یعنی Ignite را بدون نقص اجرا کنند تعداد محدود آنان در حدی نیست که این شرکت بخواهد فیفا ۱۴ را برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه کند. با این حال ویلسون اظهار امیدواری کرد که موتور جدید بتواند به خوبی با رایانه‌های امروزی در آینده هماهنگی و تطبیق پیدا کند.


به هر حال پول در این میان مهمترین مسئله است و عدم سازگاری رایانه‌های امروزی با موتور Ignite بیشتر به یک بهانه شبیه است زیرا این شرکت بازی Battlefield 4 را برای رایانه‌های امروزی بهینه سازی کرده است زیرا این شرکت کانادایی به خوبی بازار بزرگ برای این بازی را بر روی رایانه‌های شخصی پیش بینی می‌کند و از همین رو باید به این گفتار صادقانه این شرکت برای بازی فیفا ۱۴ شک و تردید را به خود راه داد.
علی رغم این صحبت ها همچنانامکان منتشر شدن فیفا 14 برای رایانه های شخصی وجود دارد تا حدی که تصاویری از این بازی منتشر شده است که قرار دادن آنها خالی از لطف نیست:
عکس صحنه های بازی در ادامه مطلب ...
gameover بازدید : 57 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

دنیای فناوری

[تصویر: xw680-narenji-20130727_4.jpg.pagespeed.i...nL4X_u.jpg]
با سلام


دوستان در این تاپیک تمام مسائل مربوط به فناوری های روز دنیا قرار داده خواهد شد از جمله جدیدترین نرم افزار های روز یا اخبار مربوط  تولیدات شرکت های بزرگ جهان و...
ضمنا این تاپیک موقتا بصورت آزمایشی شروع به کار خواهد کرد و در صورت استقبال کاربران دائمی خواهد شد.


با تشکر
===========
[تصویر: xw680-narenji-20130727.jpg.pagespeed.ic.P82C4KUt-s.jpg]
قوانین:
1.برای نرم افزار های درخواستی تاپیک جداگانه ای در نظر گرفته خواهد شد پس لطفا در اینجا در خواست نرم افزار نکنید
2.پست های یک خطی یا بدون محتوا اسپم محسوب شده و پاک خواهد شد
3.در صورت گذاشتن لینک دانلود انرا درون متن نوشته خود قرار دهید.
4.هر شخص در طول روز تنها میتواند دو ارسال داشته باشد
با تشکر از همکاریتان
Admin بازدید : 58 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (1)

جی‌تی‌ای: شهر آزاد – Gta Episode From Liberty City Pc Game

| دانلود بازی جی‌تی‌ای: شهر آزاد – Gta Liberty City برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

  در صورت مشکل داشتن لینک ها در نظرات ذکر کنید تا در سریع ترین زمان ممکن لینک جایگذین شود 

جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City

 

توضیحات بازی: آماده شوید تا جدیدترین سری از بازی های پرطرفدار GTA را بگونه ای که تاکنون هرگز نظیر آن را ندیده اید تجربه نمایید! این نسخه از بازی پیش از این بصورت انحصاری برای کنسول PC و PS3 عرضه شده بود، سرانجام پس از مدتها انتظار در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی برروی پلتفرمهای Xbox 360  نیز منتشر گردید. این نسخه از بازی شامل کاراکترهای جدید، اسلحه های پیشرفته و جدید، نبردهای آنلاین چندنفره جدید و دو داستان جدید با گرافیک و افکتهای ویژه عالی می باشد، این دو داستان تحت عنوان های The Lost and Damned  و  The Ballad of G4y Tony می باشند که درآنها بصورت مستقل با دو شخصیت متمایز وارد دنیای شهر Liberty City می شوید.

گیم پلی این بازی بیشتر شبیه به San Andreas است که در آن کارهای عجیب زیادی مثل پرش با چتر از هلی کوپتر، پرش از ماشین بر روی قطار و … انجام می دهید،  اسلحه های جدیدی نیز به این عنوان اضافه شده اند، از جمله یک سلاح با قابلیت شلیک ۲۰۰ گلوله و بمب هایی با قابلیت انفجار از راه دور. نکته مهم در مورد این نسخه تکمیلی این است که خود مستقل می باشد و نیازی به نصب و داشتن نسخه اصلی بازی Grand Theft Auto IV را برای استفاده از این نسخه را نخواهید داشت.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 1,295
  • بازدید کلی : 19,268
  • کدهای اختصاصی
    جدید ترین ها