loading...
دنیای گیم
انجمن گیمر ها ...

انجمن در حال حاظر بسته شد . تا عضو گیری بیشتر و تکمیل شدن انجمن فعلا بسته میباشد .


                                                                                                                     

دوستان میتونن از قسمت تالار گفتمان به انجمن بپیوندند همینطور از طریق تبلیق زیر : 


                                                                                 

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 62 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

| نسخه جدید و اصلاح شده جایگزین شد+ مشکل صدا حل شد |

بازی فوق العاده محبوب Need for Speed Most Wanted 2005+ کم حجم شده + تست شده

## نسخه اصلی و کامل با حجم خیلی کم بدون هیچگونه ویرایش و حذفیات ##

## مشکل کرک در این بازی  به صورت کامل حل شده است ##

 

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Need for Speed Most Wanted که توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Electronic Arts برای PC در سال ۲۰۰۵ منتشر شد ، قطعآ اکثر کسانی که به سری بازیهای NFS علاقه مند اند این نسخه فوق العاده را می شناسند .

 

بازی نید فور اسپید | Need for Speed Most Wanted 2005

 

 می توان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری Most Wanted از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است .
 NFS Most Wanted یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود . در این ورژن تعقیب و گریز پلیسی به بازی اضافه شد تا هیجان آن را دو چندان کند ، شهر بزرگی که بازی در آنجا برگزار می شد به همراه ماشین های متنوع و قدرتمند در کنار برگزاری مسابقات جذاب به خصوص Black List ، این بازی را به اثری به یاد ماندنی تبدیل کرد …

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

Admin بازدید : 76 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

مافیا ۲ – Mafia 2 Pc Game

| دانلود نسخه کم حجم بازی مافیا ۲ – Mafia 2 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مافیا 2   Mafia 2

 

توضیحات بازی: Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمایش بازدیدکنندگان و متخصصین گذاشت. دمویی که سازندگان برای این رویداد در نظر گرفته بودند، بیشتر به ماموریت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانید انجام این نوع ماموریت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموریت‌های جانبی Mafia II با دیگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلی است. نسخه نمایشی با یک تماس تلفنی آغاز شد. شخصیت اول بازی یعنی ویتو(Vito) از شریکی با نام جوزپه(Giuseppe) پیامی دریافت کرد که از او خواست تا برایش مقداری کاغذ فراهم کند. ویتو پذیرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشین از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با یک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشین به یکدیگر برخورد کرده و دعوا میان آن دو بالا گرفته بود. در اینجا شما می‌توانید به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنید. در این صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شوید که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگین و جاخالی و گریز از دست دشمن است.این تنها نمونه‌ای از ماموریت‌های جانبی بازیست که هنگام جابجایی در شهر با آن مواجه می‌شوید. اینکه مردم شهر با یکدیگر ارتباط دارند و گاهی به جدال می‌پردازند، باعث می‌شود گیمر، جریان یک زندگی طبیعی را در حین بازی مشاهده کند. یک مثال دیگر از این موارد چند لحظه قبل از ملاقات با جوزپه رخ داد. هنگامی که با استیو آشنا شده و با او شروع به گفتگو می‌کنید. استیو از مشکلات یکی از دوستانش در فروش خودرو تعریف می‌کند که علتش ورود یک رقیب سرسخت به کسب و کار اوست. در اینجا استیو از شما می‌خواهد خودروهایی که به آن شخص تعلق دارد را تخریب کنید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 57 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

| بازی جذاب و پرطرفدار مافیا ۱ | Mafia 1+ کم حجم+ تست شده+ راهنمای نصب |

 

مافیا 1 | Mafia 1

 

توضیحات بازی : مافیا (به ایتالیایی: Mafia)‏ یا کوزانوسترا (Cosa Nostra) انجمن مخفی خلافکاران سیسیل بود. این گروه در اواسط قرن ۱۹ میلادی به دلیل بی اعتمادی مردم به حکومت و سیستم قانونی و وابستگی مردم به افراد محلی قدرتمند در سیسیل بوجود آمد و بعدها در شرق ایالات متحده آمریکا و استرالیا گسترش یافت.

این بازی زیبا در آگوست سال ۲۰۰۲ توسط کمپانی Gathering انتشار یافته است. طبق گفته Illusion Softworks کمپانی سازنده بازی، با طراحی و ساخت این بازی انقلابی عظیم در دنیای بازی ها به پا شد و این گفته چندان بی معنی نبود، زیرا در همان سال (۲۰۰۲) بازی مافیا به عنوان برتربن بازی سال شناخته شد و در سایت های منتقد بازی و تعیین رتبه  نیز، امتیاز فوق العاده ای کسب کرد. داستانی قوی و کلاسیک در بازی حکم فرماست که گیمر را به دنیای پر رمز و راز قتل ها و درگیری ها، بر سر سیاست و مسائل مالی می برد. بازی زیبای GodFather (پدرخوانده) نمونه خوبی برای معرفی سبک این بازی مشهور است. گرافیک فوق العاده و دنیایی کلاسیک باعث مشهوریت بازی شده است و همانند سری بازی های GTA به گیمر آزادی داده شده است تا طبق خواسته خود در باز یپشروی کند. در بازی در شهری به مساحت ۱۲ مایل مربع هستید و آزادانه در این محیط می توانید به بازی خود ادامه دهید. امکان رانندگی، استفاده از اسلحه های متعدد و امکان درگیری تن به تن در بازی وجود دارد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 52 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

سیمز ۲ | The Sims 2 Pc Game

| دانلود نسخه کم حجم بازی سیمز ۲ | The Sims 2 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

سیمز 2 | The Sims 2

 

توضیحات بازی: به جرات میتوان گفت سری بازی های سیمز ،یکی از بهترین بازی های موجود به سبک شبیه ساز زندگی مجازی میباشد .دومین نسخه از سری بازی های سیمز را برای دانلود آماده کرده ایم.این بازی در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز منتشر شد.در ادامه نقدی کوتاه بر این بازی داریم.

بازی بسیار زیبا و محبوب استراتژیک که تدایی گر زندگی روز مره افراد است و شخص کاملا خود را در میط این بازی جذاب در میابد . این بازی زندگی روزمره را به طور کامل شبیه سازی کرده و تایید شده برای تمامی گروههای سنیست . دارنده ی رتبه ی فوق عالی از بسیاری از وب سایتهای نقد بازی برتر جهان .

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 67 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

پکیج کامل بازی پرطرفدار سیمز ۱ | Sims 1 Collection+ کم حجم شده+ تست شده

 

سیمز 1 | Sims 1 Collection

 

توضیخات بازی : سیمز (به انگلیسی: The Sims)‏ یکی از پروفروشترین بازی‌های تاریخ است و سبک آن شبیه‌سازی زندگی انسان است. نام The Sims که اشاره به افرادی که در بازی زندگی می‌کنند دارد و خود این کلمه مخفف کلمه انگلیسی The Simulations به معنای شبیه سازی(مجازی) است.

در این بازی فرد بازیکن باید بتواند زندگی یک خانواده را کنترل کند از طریق دستور دادن. همچنین هر فرد نیازهای خاصی دارد مثلاْ غذا خوردن، خوابیدن ٬استحمام و… که فرد با دستور دادن او را در پر کردن این نیازها یاری می‌کند و این نیازها با کمک وسایل خانه رفع می‌شود مثلاْ برای خوابیدن فرد باید تختخواب داشته باشد و هرچه تختخواب گرانتر باشد با سرعت بیشتری نیاز خواب او رفع می‌شود و برای خریدن این وسایل و غذا خوردن فرد باید پولی در آورد که می‌تواند دزد ٬پلیس ٬پرستار ٬نظامی و… باشد و بسته به توانایی‌هایش حقوق می‌گیرد. بازی نقطهٔ پایان مشخص ندارد.اما اتفاقات جالبی که در این بازی رخ میدهد باعث هیجان ان میشود مثلا مرگ ازدواج تولدو…

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 113 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

تام رایدر – Tomb Raider Pc Game

| دانلود بازی تام رایدر – Tomb Raider برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

تام رایدر   Tomb Raider

 

توضیحات بازی: بازی Tomb Raider 2013 یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک اکشن در سراسر جهان می باشد . بازی Tomb Raider 2013 باز هم با مراحل همیشه جذاب و فکری خود بازگشته ، اما این بار با گرافیکی خیره کننده تر از قبل و ویژگی های منحصر به فرد دیگر . بازی Tomb Raider 2013  پانزدهمین نسخه از سری بازی های Tomb Raider است که توسط  شرکت Crystal Dynamics و با همکاری شرکت بازی سازی معتبر و بزرگ Square Enix تولید شده است .

بازی Tomb Raider 2013 گیم پلی زیبای دارد و در آن شما نیمی از مراحل را در درگیری با انسان ها و نیمی دیگر را با حیوانات سپری میکنید ، صداگذاری فوق العاده شنیدنی و حرفه ای کار شده است و یکی از نکات مثبت بازی به شمار میرود ، همچنین اصلی ترین ویژگی بازی بدون شک گرافیک آن است که حرفی برای گفتن نمی گذارد ، جزئیات آنقدر با دقت کار شده اند که گاهی در میان مراحل بازی دوست دارید تا فقط در یک نقطه ایستاده و مناظر را تماشا کنید !

و اما داستان بازی که همیشه در بازی های Tomb Raider  یکی از نکات برجسته ی آن بود است . داستان از آن جا شروع می شود که لارای جوان با کشتی به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند . مقصد او جزیره زیبای است که در نزدیکی سواحل کشور ژاپن در نقشه مشخص شده است . همه چیز خوب پیش میرود که ناگهان مقصد تغییر می کند، طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. حال شما زخمی و وحشت زده در مکانی قرار دارید که هیچ شناختی از آن ندارید و خطرات بسیاری در کمین شماست .

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

Admin بازدید : 517 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

تام رایدر: دنیای زیرزمین – Tomb Raider: Underworld Pc Game

| دانلود بازی تام رایدر: دنیای زیرزمین – Tomb Raider: Underworld با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

تام رایدر: دنیای زیرزمین   Tomb Raider Underworld

 

توضیحات بازی: توم ریدر: دنیای زیرین(به انگلیسی: Tomb Raider: Underworld)‏، یا تام ریدر ۸، هشتمین بازی سری توم ریدر است که در نوامبر ۲۰۰۸ منتشر شد، این بازی توسط کریستال داینامیکس ساخته شده‌است. که اکثر گیمر ها با آن خاطرات خوبی دارند.این بازی توسط کمپانی معروف Eidos Interactive منتشر و توسط Crystal Dynamics ساخته و حمایت شد.شرح بازی Tomb Raider: Underworld : توم ریدر: افسانه (به انگلیسی: Tomb Raider: Legend) یک بازی رایانه‌ای منتشر شده توسط شرکت ایدوس اینتراکتیو است. این بازی در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۰۸ عرضه شده و سازنده آن کریستال داینامیک و طراح آن داگ چرچ است.

تام ریدر از نظر بسیاری از نقدپردازان بازی مورد توجه قرار گرفت. IGN با تمجید از این بازی اعلام کرد "بازی کاملا خوش ساخت و شخصیت پردازی عالی است." IGN نمره ۹٫۱ از ۱۰ را به این بازی داد که بیشترین نمره در سری‌های توم ریدر محسوب می‌شود. گیم ریدر نمره ۴٫۵ از ۵ را به این بازی داد و اعلام کرد:"یکی از نکته‌های جالب این بازی این هست که هیچ قسمتی از بازی شبیه قسمت‌های دیگر نیست". گیم اینفورمر نمره ۹٫۲۵ از ۱۰ را به این بازی داد و اعلام کرد: "موقعیت شناسی و توانایی‌های شخصی در این بازی بسیار زیبا کار شده است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 66 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

تام رایدر: سالگرد | Tomb Raider Anniversary Pc Game

| دانلود بازی زیبای تام رایدر: سالگرد | Tomb Raider Anniversary با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

تام رایدر: سالگرد | Tomb Raider Anniversary

 

توضیحات بازی: ازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Tomb Raider Anniversary که توسط کمپانی Crystal Dynamics در سال ۲۰۰۷ برای PC منتشر شد ، سبک این بازی اکشن/ماجراجویی است و در تمام سری بازی های مهاجم مقبره شاهد یک بازی بسیار هیجان انگیز و سناریویی عالی و حرفه ای بوده ایم در این نسخه نیز یک سطح جدید در بازی های ماجراجویی را نشان می دهد و زنی که قهرمان این داستان طولانی است به مکان های عجیب و غریب دنیا سفر کرده تا آنها را رای گیمرها به نمایش بگذارد و چه بسا در تمام نسخه های این بازی هر یک از این مکان ها با دقت باور نکردنی طراحی شده و به منظور نشان دادن مکان های جذاب جهان به طور کامل و واقع بینانه در بازی قرار داده شده است

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 76 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

اهریمن ساکن: الهامات – Resident Evil: Revelations Pc Game

| دانلود بازی اهریمن ساکن: الهامات – Resident Evil: Revelations با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

اهریمن ساکن: الهامات   Resident Evil: Revelations

 

توضیحات بازی: Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

 

Admin بازدید : 87 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

اهریمن ساکن ۶ – Resident Evil 6 Pc Game

دانلود نسخه کم حجم بازی اهریمن ساکن ۶ – Resident Evil 6 با لینک مستقیم

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

اهریمن ساکن 6   Resident Evil 6

 

توضیحات بازی: داستان نسخه ششم سری رزیدنت ایول، درسال ۲۰۱۳ و ۱۵ سال پس از رویدادهای شهر راکون روایت می‌گردد. بخش اول از ۲۴ دسامبر ۲۰۱۲ آغاز میشود.در شرق اروپا حملات تروریستی روی داده است. جیک مولر پسر آلبرت وسکر برای جلوگیری از این حملات به آنجا فرستاده میشود در این راه شری برکین از بازمانده های شهر راکون جیک را همراهی میکند.شری به جیک میگوید از آنجایی که تو پسر آلبرت وسکر هستی برای توقف تمام این ماجراها نیاز به خون تو است و جیک موافقت میکند تا با شری به جایی برود که از ادامه همه حملات جلوگیری کنند. ناگهان هیولای بزرگی در این راه به این دو حمله میکند.شری و جیک چندین بار با آن مبارزه کرده اما این هیولا آنها را تا چین دنبال میکند. همزمان با این حملات کریس ردفیلد و پی‌یرس نیوانس نیز بخش دوم داستان را رغم می زنند.ایدا وانگ به کریس و پیرس حمله کرده است و بیشتر اعضای گروه BSAA توسط وی کشته میشوند و کریس و پیرس به کشور چین میروند تا وظیفه مقابله با "ویروس-سی" را داشته باشند.

بخش دیگری از داستان Resident Evil 6 به شش ماه بعد و ۲۹ ژوئن ۲۰۱۳ برمیگردد. لیان اسکات کندی و هلنا هارپر مامور محافظت از رئیس جمهور آمریکا آدام بنفورد هستند. که رئیس جمهور دچار حمله بیوتروریستی میشود.لیان و هلنا به دنبال این هستند که چه کسی در پس پرده این حملات بیوتروریستی قرار دارد تا انتقام خون رئیس جمهور را از وی بگیرند. لیان و هلنا متوجه میشوند که فردی که در حال حاضر کنترل تمامی نیروهای مبارز حملات بیوتروریستی را برعهده دارد درک سیمونز است که خود بر خلاف چیزی که خیلی ها فکر میکنند در پشت حملات قرار دارد.لیان و هلنا به طور مخفیانه با فردی از داخل نیروهای دولتی راهی را برای رسیدن به سیمونز پیدا میکند تا اینکه متوجه میشود تمام این سره نخ ها به کشور چین برمیگردد.لیان و هلنا به چین میروند و متوجه میشوند که جیک و شری نیز در آنجا هستند.لیان ,هلنا , شری و جیک در کنار هم در برابر هیولایی که مدت ها به دنبال جیک و شری بود میجنگند و خود را به سیمونز میرسانند.سیمونز نیز به همراه همکاران خود به آنها حمله و تیراندازی میکند. اما در همین بین فردی به طور مخفیانه آمپولی از "ویروس-سی" را به بدن سیمونز میزند و سیمونز تبدیل به یک هیولای بزرگ میشود.لیان و هلنا در روی ریل قطار در حال حرکت با سیمونز مقابله کرده و موفق به شکست وی میشوند.همه فکر میکنند که تمام ماجراها به پایان رسیده اما ناگهان موشکی وارد خاک چین شده و ویروس-سی را پخش میکند و دوباره تمام مردم دچار این ویروس میشوند.اینبار لیان و هلنا با کریس ردفیلد و پیرس نیوانس مواجه میشوند و با هم به دنبال این خواهند رفت که بفهمند پشت پرده این ماجرا چه چیزی است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 1,260
  • بازدید کلی : 19,233
  • کدهای اختصاصی
    جدید ترین ها