loading...
دنیای گیم
انجمن گیمر ها ...

انجمن در حال حاظر بسته شد . تا عضو گیری بیشتر و تکمیل شدن انجمن فعلا بسته میباشد .


                                                                                                                     

دوستان میتونن از قسمت تالار گفتمان به انجمن بپیوندند همینطور از طریق تبلیق زیر : 


                                                                                 

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 56 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی استثنایی و سراسر هیجان اهریمن ساکن ۵ | Resident Evil 5+ کم حجم شده+ تست شده

 

اهریمن ساکن 5 | Resident Evil 5

 

توضیحات بازی : رزیدنت ایول ۵ (به ژاپنی: バイオハザード۵ Baiohazādo Faibu، به انگلیسی: Resident Evil ۵)‏ نسخه پنجم از بازی رزیدنت ایول در آفریقا اتفاق می‌افتد. یک ویروس ناشناخته باعث دیوانگی مردم شده. این مردم به افراد خاصی حمله می‌کنند. شخصیت اول بازی یعنی کریس ردفیلد از شماره اول رزیدنت ایول است. در بازی رزیدنت ایول ۵ بازیباز در نقش کریس ردفیلد (که در رزیدنت ایول ۱ و رزیدنت ایول کد: ورونیکا حضور داشت) با دختری به نام شوا آلومار که کریس را همراهی می‌کند، بازی می‌کند. گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به شمارهٔ چهارم دارد؛ ولی از نظر بصری (مخصوصا نورپردازی) تحول بزرگی در این بازی بوجود آمده‌است. یکی از تغییرات جالب بازی، خیالاتی شدن شخصیت بازی‌است.در ۱ ژوئن ۲۰۰۹ رزیدنت ایول ۵ توانست ۵ میلیون نسخه از زمان عرضه به فروش برساند، و پرفروشترین بازی در سری رزیدنت ایول شود.

جذابیت این بازی باعث شد که در رتبه بندی های سایت معروف IGN (منتقدان بازی ) نمره ۹٫۳ از ۱۰ را به خود اختصاص بدهد.داستان بازی چنین منتشر شده است : یک ویروس به نام LasPlagas سرتا سر یک روستای واقع در نیجریه را در برگرفته است و تک تک مردم را به موجودات عجیبی که زامبی نامیده می شود، تبدیل می کند، گروه BSSA که مسئول رسیدگی به حوادث ماورالطبیعه است یکی از مأموران امنیتی خود به نام Chris RedField و همکار باهوش و جوانش Sheva Almor را به منطقه اعزام می کند تا به این اوضاع رسیدگی کنند.وظیفه این دو مأمور یافتن علت پیدایش ویروس و نحوه انتشار آن است،صداگذاری های هولناک و صحنه های ترسناک باعث جذابیت توأم با ترس در این گیم می شود،به همین خاطر بازی برای افراد بالای ۱۶ سال مناسب است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 71 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی سراسر هیجان اهریمن ساکن ۴ | Resident Evil 4+ کم حجم شده+تست شده

 

اهریمن ساکن 4 | Resident Evil 4

 

توضیحات بازی : رزیدنت ایول ۴ (به انگلیسی: Resident Evil ۴)‏ و (به ژاپنی: バイオハザード۴, Baiohazādo Fō)‏ یک بازی رایانه‌ای در سبک سورویوال هارور است که توسط استودیو ۴ شرکت کپ‌کام ساخته شده و چندین ناشر شامل کپ‌کام، یوبی‌سافت و نینتندو آن را منتشر کرده‌اند.[۳] این بازی چهارمین نسخه از بازی‌های سری اصلی مجموعه رزیدنت ایول و ششمین نسخه در کل نسخه‌های منتشر شده از این سری بوده که برای نخستین بار در ۱۱ ژانویه سال ۲۰۰۵ برای کنسول گیم‌کیوب منتشر شد.

داستان بازی به ۶ سال پس از رویدادهای پس از نابودی شهر مشهور راکون مربوط می‌شود. شخصیت اصلی بازی لیان اسکات کندی است که در سری دوم بازی رزیدنت ایول در کنار کلر ردفیلد بود. در پایان آن بازی، لیان اس. کندی مجبور شد تا برای دولت ایالات متحده کار کند. مدتی بعد و پس از ورود به تیم حفاظت از رئیس جمهور ایالات متحده و خانواده‌اش، باید نخستین ماموریت خود را در قالب این مسئولیت جدید انجام دهد. دختر رئیس جمهور آمریکا توسط گروهی نامشخص ربوده شده‌است. لیان، شخصی است که باید او را نجات داده و به وطن بازگرداند. اطلاعات جاسوسی نشان می‌داد که دختری که بسیار شبیه اشلی است در یک روستای اسپانیایی دیده شده‌است. لیان خود را به این روستا رساند و درگیر کابوسی جدید شد.

نکته‌های دیگر درباره‌ی داستان این بازی حضور ایدا وانگ و جک کراوزر در بازی است. ایدا همانند داستان رزیدنت ایول ماموریتی از طرف وسکر داشت. او باید نمونه‌ی انگل لاس پلاگاس را برای سازمان به دست می‌آورد. او سرانجام موفق به این کار شد؛ پس از نابود شدن سدلر نمونه‌ی انگل به دست لیان افتاد اما ایدا با تهدید، آن را از لیان گرفته و سپس فرار می‌کند. جک کراوزر نیز که پیش از این در یک ماموریت در کنار لیان بود، اینک برای سدلر فعالیت می‌کند. او در نهایت پس از چند مبارزه با لیان کشته می‌شود؛ این سرانجام او نبود و کراوزر سرانجام توسط ایدا نابود می‌شود. لوئیس نیز، پس از دراختیار گذاردن قرص‌های مخصوصی به لیان، جان خود را از دست می‌دهد. او به شدت توسط سدلر مجروح شده بود

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 67 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی اهریمن ساکن ۳: نمسیس | Resident Evil 3: Nemesis+ فشرده شده+ بدون نیاز به نصب+ کرک شده+ کاملا تست شده

 

بازی اهریمن ساکن 3: نمسیس | Resident Evil 3: Nemesis

 

توضیحات بازی : سومین بازی از سری بازی‌های رایانه‌ای رزیدنت ایول است، که در ژاپن با نام "Biohazard 3: Last Escape" منتشر شد. این بازی توسط شرکت کپ‌کام و در سبک بازی‌های سورویوال هارور ساخته شده و توسط منتشرکنندگان گوناگونی چون کپ‌کام، ویرجین، آیدوس و نینتندو عرضه شده‌است. نسخه‌های انگلیسی این بازی به ترتیب نخستین‌بار در ۱۱ نوامبر ۱۹۹۹ برای کنسول پلی‌استیشن، در ۱۶ آوریل ۲۰۰۱ برای ویندوز، در ۱۷ نوامبر ۲۰۰۰ برای کنسول دریم‌کست و در ۱۴ ژانویه ۲۰۰۳ برای نینتندو گیم‌کیوب به بازار عرضه شد. این بازی همچنین در ۳ دسامبر ۲۰۰۹ قابلیت بازی در PSN پلی‌استیشن ۳ را نیز پیدا کرد.

از نکات بارز این بازی گرافیک خوب و داستان جذاب و خصوصاَ جو گیرای آن است که شدیداً حس دلهره را در بازیکن تحریک می‌کند. قسمت بعدی بازی که با نام رزیدنت ایول ۴ عرضه شد و تغییرات بسیاری را به خود دید که این موضوع، باعث رنجش طرفداران این سری شد، ولی سری رزیدنت ایول، خصوصاَ همین شماره و شمارهٔ چهارم قطعاَ یکی از بزرگ‌ترین گسترش دهندگان گیم‌پلی سوم‌شخص در دههٔ اخیر به حساب می‌آیند. رزیدنت ایول ۳: نمسیس، در مجموع با نقدهای مثبت فراوانی، به خصوص در نسخهٔ عرضه شده برای پلی‌استیشن مواجه گشت.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

Admin بازدید : 63 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 

مکس پین ۳ – Max Payne 3 Pc Game Black Box

| دانلود بازی مکس پین ۳ – Max Payne 3 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مکس پین 3   Max Payne 3

 

توضیحات بازی: پس از سال ها انتظار بازی Max Payne 3 مکس پین ۳ از سری بازی های مکس پین وارد بازاز شد. حتما تمامی شما با بازی مکس پین آشنایی دارد و بازی کرده اید. بازی مکس پین ۳ ادامه روی بازی مکس پین ۲ می باشد و پس از هشت سال کارگاه بازنشته ی پلیس نیوروک مکس پین را باشخصی به نام رائول آشنا می سازد. رائول نیز یک کار جدید به مکس پین میشنهاد می دهد. مکس پین نیز با قبول این کار از شهر خود یعنی نیوروک به سائوپائولوی برزیل مسافرت می کنند. کار مکس پین در سائوپائولو محافظت از یک خانواده ی بسیار پول دار است. که دشمنان بسیاری دارد. بعد از مدتی فابیانا همسر رئیس جدید مکس پین روبوده می شود. و برای آزادی آن حدود ۳ملیون دلار تقاضا می کند. مکس پین نیز با پول ها سر قرار حاضر می شود اما یک تبهکار دیگر پول ها را از مکس پین می دزد و تمام قرارها بهم می خورد در ادامه مکس پین برای آزادی فابیانا مشکلات زیادی را متحمل می شود و در نهایت موفق به آزادی وی می شود.

از جالبیت های دیگر این بازی می توان به آهسته نمودن زمان اشاره کرد این قابلیت به مکس پین اجازه می دهد تا تیراندازی دقیتری داشته باشدو بهتر نشاگیری کند.همچنین می توان به قابلیت جدیدی اشاره نمود که پس از گشتن گروهی هنگامی که آخرین تیر را بر آخرین نفر شلیک می کند.دوربین به طور کامل حرفه ای مسیر گلوله را طی می کند وچگونگی کشته شدن فرد را به صورت  واضح به رخ می کشد. از دیگر امکانات این بازی می توان به وجود انیمشین های کاملا گرافیکی اشاره نمود که در نوبه ی خود منحصر به فرد می باشد و محیطی بسیار جالب را برای گیمر محیا می سازد. این بازی را می توان جز بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ دانست زیرا هم داستان بازی بسیار زیبا و جالبی دارد هم از گرافیکی خوبی برخوردار است

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 60 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

| بازی استثنایی و فوق العاده محبوب  2 MaX Payne  به صورت کامل + کرک شده+ با حجم کم |

 

بازی مکس پین 2 | Max Payne 2

 

توضیحات بازی: در سال های  نه چندان دور با عرضه بازی کامپیوتری فوق العاده و بسیار زیبای مکس پین انقلابی در عرصه بازی های کامپیوتری به وجود آمد و همگان با این سبک بسیار زیبا و سینمایی، گرافیک بسیار بالاتر در قیاس با سایر بازی های هم دوره و همراه با افکتهای فوق العاده و داستانی نقلی یا به اصطلاح Narrative آشنا گردیدند و از زیبایی های آن در شگفت ماندند. در نسخهٔ دوم بازی مکس پین، او در حین انجام ماموریتش با یکی از افرادی که در جستجوهایش در پی نیکل هورن، به او برخورده بود و گمان می‌کرد او کشته شده‌ است، روبرو می‌شود.

مکس در جریان ماجراهای بیشتر، عاشق این زن؛ یعنی، «مونا» می‌شود و تا جایی پیش می‌رود که برای نجات جان او، همکار خود را که به او دربارهٔ ارتباطش با جنایتکاران مشکوک شده بود، می‌کشد. این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 61 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بازی محبوب و اکشن مکس پین ۱ | Max Payne 1

## بازی فوق العاده  1 MaX Payne به صورت کامل و کرک شده با حجم کم ##

 

بازی مکس پین 1 | Max Payne 1

 

 

این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. 

 در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که ماده "V" نتیجه یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسماً متوقف شده‌ است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است. در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند و …

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 53 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

نمونه اولیه ۲ – Prototype 2 Pc Game | BlackBox Version

| دانلود بازی نمونه اولیه ۲ – Prototype 2 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

نمونه اولیه 2   Prototype 2

 

توضیحات بازی: Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود.

محیط شهردراین بازی تغییرات چشمگیری داشته است . با وجود الودگی که عامل بدبختی مردم شهر نیویورک شده است Blackwatch Green Zone;و US Marine Crops تمام سعی خود را می کنند تا بتوانند کسانی که از دست این ویروس در امان مانده اند البته به طور موقت ، انها را به مناطق امن منتقل کنند تا بیش از این شهر در اشوفتگی غرق نشود. Yellow Zone: مکان مناسبی برای بازماندگان است که مردم می توانند به زندگی خود ادامه دهند . با این وجود مردم بازهم مورد تهدید هستند در بیرون از این مکان ویروس و در داخل نیرو های امنیتی !! در نهایت Red Zone: بهتر از نام این قسمت را War Zone بگذاریم. جایی که Blacklight به جنگ BlackWatch رفته است . محیط بازی به خوبی طراحی شده است محیط از نظر وجود اشیاء و عوامل نظیر ان غنی است و البته قابلیت انهدام هم دارد شما می توانید محیط پیرامون خود را ویران کنید البته تا جایی که بازی به شما اجازه می دهد. محیط پیرامون شما تنوع خوبی دارد و باعث جذابیت بازی می شود تاثیرات محیطی به خوبی بر روی شخصیت های بازی مشاهده می شود حرکات اکشن و نمایشی به همراه انیمیشن بازی به خوبی طراحی شده است و از نسخه Prptotype 1 خیلی بهتر شده است. جزئیات بازی چند برابر شده است. قابلیت های مختلفی در بازی وجود دارد البته تعدادی از انها در نسخه ی قبلی هم وجود داشت ولی برخی از قابلیت ها نیز جدید هستند یکی از قابلیت ها Sonar نام دارد این قابلیت به شما کمک می کند تا افراد یا اشیا را با فرستادن و دریافت سیگنال پیدا کنید این قابلیت به شما در بازی کمک زیادی خواهد کرد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 67 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

نخستین بشر ۱ | Prototype 1 Pc Game

|دانلود بازی نخستین بشر ۱ – Prototype 1 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

نخستین بشر 1 | Prototype 1

 

توضیحات بازی: بازی Prototype 1 عنوانی است که در سبک بازی های Open – World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

admin بازدید : 60 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی محبوب تکامل فوتبال ۰۶ | (Pro Evolution Soccer (Pes 06+ کم حجم شده+ تست شده

 

تکامل فوتبال 06 | (Pro Evolution Soccer (Pes 06

 

توضیحات بازی : این بازی فوتبال بسیار زیبا و جذاب کمپانی مطرح KONAMI چند سالیست که به رقیبی بسیار جدی برای بازی فوتبال معروف FIFA که زمانی در کنسول بازی PC یکه تاز بود تبدیل شده و بسیاری از طرفداران آن بازی را شیفته ی خود کرده است.

ویژگی های بازی Pro Evolution Soccer 6 :
بازی فوتبال بسیار حقیقت گرایانه و حتی زیباتر نسبت به تمامی نسخه های ارائه شده !
استفاده بسیار مناسب از هوش مصنوعی که نسب به نسخه های پیشین تغییرات چشمگیری داشته .
حرکات درست بدون توپ و هوشمندانه ی بازیکنان که بر جذابیت بازی می افزاید.
بالا رفتن فهم بازی و تاکتیک میان بازیکنان خطوط مختلف و القای بهتر پست آنان به عنوان مدافع یا مهاجم .
افزایش محسوس در قابلیت شوت به سمت دروازه.
کنترل بهتر توپ زمین بازی مخصوصا هنگام صورت گرفتن تکل و برخورد .
قابلیت بهتر و زیباتر در دریبل تکنیکی .
دارا بودن لیسانس استفاده از تعداد بسیار بالاتری تیم های ملی کشور های مختلف جهان .
لیگ های حرفه ای متنوع و تورنومنت های گوناگون
و ….

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 52 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 

| بازی پرطرفدار تکامل فوتبال ۱۳ | PES 13 نسخه بلک باکس |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

تکامل فوتبال 13 | PES 13

 

توضیحات بازی: سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.

برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 1,255
  • بازدید کلی : 19,228
  • کدهای اختصاصی
    جدید ترین ها