loading...
دنیای گیم
انجمن گیمر ها ...

انجمن در حال حاظر بسته شد . تا عضو گیری بیشتر و تکمیل شدن انجمن فعلا بسته میباشد .


                                                                                                                     

دوستان میتونن از قسمت تالار گفتمان به انجمن بپیوندند همینطور از طریق تبلیق زیر : 


                                                                                 

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 87 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 

هیتمن: بخشایش – Hitman Absolution Black Box Pc Game

| دانلود بازی هیتمن: بخشایش – Hitman Absolution برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

هیتمن: بخشایش   Hitman Absolution

 

توضیحات بازی: بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.

تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین , اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2 فراهم امده اند , همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی نسل هفتم می دهند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ... 

Admin بازدید : 72 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی کم حجم شده کامپیوتر هیتمن ۴ | Hitman 4 :Blood Money

 

بازی هیتمن 4 | Hitman 4 :Blood Money

 

توضیحات بازی: یکی از زیباترین بازی ها و خاطره انگیز ترین بازی ها بدون شک سری بازی های هیتمن است بازی که به سختی از ذهن هر بازیکننده ای بیرون می رود.شخصیتش و آن حس عجیبی که در هنگام بازی کردن به گیمر منتقل می کند همه و همه در کنار هم شخصی را می سازد که وقتی فکر کشتن به انسان دست می دهد نا خودآگاه هیتمن در ذهن شکل می گیرد کسی که استاد بی چون و چرای کشتن و از بین بردن سران کشور و افراد خاص است.

هیتمن ۴ توسط فردی خاص دستور می گیرد و در هر ماموریت فردی را از بین می برد و تا آن جا پیش می رود که حتی به رئیس جمهور هم رحم نمی کند و او را هم به آن دنیا می فرستد. نسخه آخری که از سری بازی ها هیتمن منتشر شده انصافا بهترین بازی این سری و یکی از بهترین بازی ها این دهه محسوب می شود.بازی که چند برم به پایان برسانید باز هم ترغیب خواهید شد که بازی را به گونه ای دیگر به انجام برسانید.بازی هم گونه ی اکشن دارد هم گونه ی مخفی که حالت مخفی کاری هیتمن بسیار دیدنی و زیبا ست.امکانات برای مخفی بازی بسیار متنوع و چشم گیر است به طوری که برای کشتن یک فرد راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید یک گزینه مناسب با توجه به شرایط محیط اتخاذ کنید و از کشتن نهایت لذت را ببرید.این بازی را به تمام گیمر ها پیشنهاد می کنم.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 67 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی هیتمن ۳ قراردادها  | HITMAN 3:CONTRACTS + بدون نیاز به نصب + با حجم کم

 

 

بازی هیتمن 3 قراردادها | HITMAN 3:CONTRACTS

 

 HITMAN 3:CONTRACTS سومین بازی از سری بازی های هیتمن است که دارای ویژگی های هیجان انگیز و سبکی جالب می باشد و در آن ماموریت های نیمه تمام هیتمن (یک قاتل حرفه ای) را باید به پایان برسانید. هیتمن در این بازی درشهر پاریس دچار مخمصه بزرگی شده است و به دلیل قتل ۴۷ نفر بازداشت می باشد اما به دلایلی در یک بیمارستان روانی نگه داری می شود. وظیفه شما فراری دادن هیتمن و کمک به او در پایان دادن به کارهای نیمه تمامش است.

ویژگی های بازی Hitman 3: Contracts:
- بازی اکشن و هیجان انگیز
- ماموریت های جدید
- حضور در مکان های متفاوت
- امکان پنهان شدن و شلیک برای رسیدن به هدف
- به کارگیری سلاح های مختلف
- بازی در محیط های تعاملی
- و …

- System: Pentium III 800 or Athlon equivalent or equivalent
- RAM: 256 MB
- Video Memory: 32 MB
- Hard Drive Space: 2000 MB
- DirectX 8

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 64 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بازی فوق العاده و به یاد ماندنی هیتمن ۲ | Hitman.v2.Silent.Assassin

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

 

 

بازی هیتمن 2 | Hitman 2: Silent Assassin

 

توضیحات بازی: یکی از زیباترین بازی های کامپیوتری بدون شک سری بازی های هیتمن است که به سختی از ذهن هر گیمری بیرون میرود. بازی Hitman 2: Silent Assassin توسط کمپانی Eidos Interactive در سال ۲۰۰۴ برای PC منتشر شد. هیتمن یکی از زیباترین بازی های سبک اول/سوم شخص می باشد که طرفداران زیادی دارد و اکثرا با سری بازیهای آن آشنا هستند به طوری که فیلم سینمایی نیز با همین نام تولید و منتشر شد که فروش بسیار بالایی داشت.

در این بازی شما وادار به بستن قرار دادی برای انجام ماموریت خطرناک هستید. عاقبت قرار دادی که بسته اید شما را به مکان های عجیب و غریب جهان از جمله سیسل، سنپترز بورگ، ژاپن، مالزی و هند می کشاند. انبار های مختلف با تجهیزاتی از جمله زره های فولادی و اسلحه های قدرتمند، دارت های سمی و مواد منفجره که همگی در اختیار شما قرار داده شده اند. باید به آرامی راه بروید و اهدافی که در مقابل شما هستند را حذف نمایید. اهدافی که باید با دید اول شخص و سوم شخص نشانه گیری کنید. حمله کردن بصورت پنهانی و یا آشکارا به تصمیم خودتان است. اما مراقب باشید چون هر عملی می تواند نتیجه کارتان را تغییر دهد.

ویژگی های بازی Hitman 2: Silent Assassin:

- مکان های مختلف در سراسر جهان، مانند سیسل، سنپترز بورگ، ژاپن، مالزی و هند
- دارای دو سبک بازی اول شخص و سوم شخص
- انجام حرفه ای هر اقدام
- تجهیزات و سلاح های متفاوت
- امکان ارتقاء اسلحه ها
- موسیقی متن زیبا
- و …

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 65 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی اکشن و خاطره انگیز هیتمن ۱|Hitman Codename 47

بازی هیتمن 1 | Hitman Codename 47

 

Hitman: Codename 47 که البته در بین کاربران به Hitman 1 نیز معروف است، اولین بازی برای شروع سری به یاد ماندنی هیتمن می باشد که توسط شرکت بازی سازی دانمارکی IO Interactive ساخته شده است. داستان بازی بر روی مأمور کارکشته این سری Agent 47 تمرکز دارد فردی که لقب قاتل خاموش را به خود اختصاص داده، مامور ۴۷ پس از جریاناتی به استخدام سازمان International Contract Agency که یک سازمان اروپایی می باشد در می آید که این سازمان،‌ یک سازمان نامشروع و پنهان است که سرویس های قتل و مزدوری را میسر و تامین می سازد. مأموریت هایی که وی انجام می دهد در مکانهای متفاوتی می باشد و به گونه ای این مأمور در حال سفر بین کشورها و شهر های کلمبیا، مجارستان، هنگ کنگ و هلند می باشد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 1,252
  • بازدید کلی : 19,225
  • کدهای اختصاصی
    جدید ترین ها