loading...
دنیای گیم
انجمن گیمر ها ...

انجمن در حال حاظر بسته شد . تا عضو گیری بیشتر و تکمیل شدن انجمن فعلا بسته میباشد .


                                                                                                                     

دوستان میتونن از قسمت تالار گفتمان به انجمن بپیوندند همینطور از طریق تبلیق زیر : 


                                                                                 

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 72 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)
با عرض سلام و ادب و احترام ! امیدوارم بتونیم ساعات خوشی رو در کنار گیمر های عزیز بگذرونیم !
این سایت تازه تاسیسه و به کمک شما عزیزان نیاز داره تا بتونه به یکی از بهترین ها تبدیل بشه !
اومدیم تا نسل جدیدی از گیم و گیمر هارو بشناسیم و کمک به پیشرفت و سرگرم شدن خودمون کنیم !

 

تبادل لینک اتوماتیک


منابع مطالب سایت :

www.pocketgames.ir

 

تمامی بازی ها در ادامه مطلب با لینک مستقیم

Admin بازدید : 97 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (1)

سواری به جهنم – Ride To Hell Retribution PC Game

| دانلود بازی سواری به جهنم – Ride To Hell Retribution برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم بازی Ride To Hell Retribution با لینک مستقیم ##

 

سواری به جهنم   Ride To Hell Retribution

 

توضیحات بازی: وقت انتقام است! Jake Conway از ویتنام برگشته تا انتقام برادر خود را که توسط یک گروه موتور سوار در حوالی همین شهر با نام "دست شیطان" به طور وحشیانه ای کشته شده است را بگیرد. حال در فضای بی قانونی دهه ی شصت در امریکا، جیک هر کسی یا هر چیزی را که بر سر راهش باشد به طرز خون آمیزی از میان بر می دارد – چه پیاده، چه سوار بر موتور و چه در حال دویدن. به این نبرد انتقام جویانه ملحق شوید! از ویژگی های این بازی می توان به نبردهای پر سرعت، قابلیت شخصی سازی موتور خود، تجربه ی راک اند رول دهه ی شصت و … اشاره نمود.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 279 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

کانتر استرایک: حمله جهانی – Counter Strike Global Offensive Pc Game

| دانلود بازی کانتر استرایک: حمله جهانی – Counter Strike Global Offensive برای کامپیوتر |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم بازی Counter Strike Global Offensive با لینک مستقیم ##

 

کانتر استرایک: حمله جهانی – Counter Strike Global Offensive

 

توضیحات بازی: در این CS چیزی مانند Aim Assists یا چیزهای دیگر وجود ندارد. حتی دیگر این موضوع که چه کسی در این بازی از دیگری بهتر بازی می کند هم معنا ندارد. این بازی قرار است یک سرگرمی خالص باشد تا همه بتوانند از آن لذت ببرند. Global Offensive در کنار اینکه برای PC عرضه می شود، قرار است برای کنسول ها نیز راهی بازار شود. اما کسانی که کنسول Xbox داشته اند، با این بازی بیشتر آشنا هستند، چرا که یک نسخه از این سری برای Xbox نیز عرضه شده بود. همین موضوع باعث شده که نسخه Xbox Live این بازی نمایش بهتری از خودش داشته باشد و بازیکنان نیز از آن استقبال بیشتری کنند. کلیت این بازی برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند. هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند. از نظر گرافیک، Global Offensive می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند.
 

اما این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب شده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در این بازی باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ها نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث شده که بازی چالش بیشتری داشته باشد. هر چه بازیکنان بتوانند میزان مهارت خود را افزایش دهند، می توانند خود را به نوعی یک بازیکن حرفه ای نام ببرند. اما اگر نتوانید مهارت های لازم را بدست بیاورید، به شما به چشم یک بازیکن تازه کار نگاه می شود. سیستم مهارت ها باعث می شود که بازیکنان با توجه به مهارتی که کسب کرده اند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که این مسئله بازی را لذت بخش تر می کند و بازیکنان با تعادل خاصی روبروی هم قرار می گیرند. هر چه مهارت شما بالا برود، می توانید با بازیکنان ماهرتری بازی کنید و هیجان بیشتری را در کنار آن ها تجربه کنید. همچنین مهارت استفاده از سلاح های مختلف و حتی چاقو نیز امتیاز خاصی در بر دارد. فالیسزک می گوید: "بازیکنان خوب در این بازی در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد و Valve هم کاری کرده که تمام بازیکنان بتوانند در یک سطح با هم بازی کنند. ما همیشه نگران این موضوع بودیم که در CS بازیکنان به شکل متعادلی رو در روی هم قرار نمی گیرند. به همین دلیل برخی از المان های بازی را حذف کردیم و سیستم مهارت ها را در آن به وجود آوردیم. این سیستم، هم روند بازی را جذاب می کند و هم باعث می شود که بازی، سختی خاص خودش را داشته باشد و بازیکنان برای رفتن به درجه های بالاتر تلاش بیشتری به خرج دهند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 85 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دسته خلافکاران ۴ – Saint Row IV PC Game

| دانلود بازی دسته خلافکاران ۴ – Saint Row IV برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Saint Row IV با لینک مستقیم ##

 

دسته خلافکاران 4   Saint Row IV

 

توضیحات بازی: عناوین ماجرایی Open-World که اکنون جایگاه ویژه ای در میان بازیسازان و بازیکنان دارد، که بخش عمده ای از محبوبیت خود را مدیون سری بزرگ و خوش سابقه GTA است که چندی دیگر قرار است نسخه جدید آن راهی بازار شود. پس از موفقیت های چشمگیر این سری، IPهای جدیدی با استفاده از فرمول GTA شکل گرفته و توانسته اند برای خود اعتباری دست و پا کنند. مجموعه Saints Row از همان عناوینی است که توانست با استفاده از عناصر تضمین شده و کمی هم طنز به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.  SR IV در حالی در نمایشگاه PAX 2012 معرفی شد که سازندگان آن هنوز از موفقیت های کسب شده توسط نسخه قبلی به خود می بالیدند. موفقیت کسب شده توسط The Third تنها به نمرات و نقدهای آن محدود نشده و از نظر تجاری هم به خوبی توانست هزینه های راه اندازی پروژه بعدی را هموار کند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و SR IV با تغییرات عمده ای برای XBOX360 منتشر شد.

این قسمت دارای تمامی عناصر نسخه های قبلی بوده و اینبار با قابلیت های جدیدی که در خود می بیند، اهداف بلند پروازانه تری را دنبال می کند. داستان روایتگر وقایع ۵ سال پس از نسخه قبلی است که درگیری های شخصیت های اصلی با بیگانگان فضایی که به سیاره زمین هجوم آورده اند را شرح می دهد. اکنون دار و دسته Saintها دارای مقام سیاسی و درجات نظامی بالایی از طرف دولت شده اند و جزو ساکنین کاخ سفید به حساب می آیند. آن ها از سوی حکومت وظیفه دارند تا با استفاده از نیروها و قدرت های اثبات شده خویش، از زمین در مقابل هجوم بیگانگان محافظت کنند. شخصت اصلی، اینبار به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، بازی را آغاز می کند، اما از آنجایی که میز ریاست به هیچ کس تا به حال وفا نکرده، طولی نمی کشد که در طی حمله همه جانبه بیگانگان به شهر واشینگتون، شکست خورده و به همراه دوستانش ربوده می شوند و به سیاره ای بنام Dominatrix انتقال داده می شوند. اکنون باید به دنبال راهی برای نجات خود و سایر همراهان در کنار پیدا کردن مسیر بازگشت به شهر باشید. داستان همانند نسخه های قبلی چنگی به دل نمی زند، اما ورود ناگهانی بیگانگان به سناریوی اصلی و همچنین برخی تغییرات شخصیتی مانند پست و مقام شخصیت های اصلی در ابتدای بازی، باعث می شود تا حس و حال تازه تری را از آنچه در نسخه های قبلی به یاد دارید، در SR IV تجربه کنید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

Admin بازدید : 92 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دفتر محرمانه – The Bureau: XCOM Declassified PC Game

| دانلود بازی دفتر محرمانه – The Bureau: XCOM Declassified برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی The Bureau با لینک مستقیم ##

 

دفتر محرمانه   The Bureau: XCOM Declassified

 

توضیحات بازی: در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

مدیر خلاق بازی The Bureau: XCOM Declassified در صحبت های خود به این نکته اشاره می کند که چگونه بازی های شوتر مدرن با قرار دادن یک دو جین اسلحه در دستان شما و بدون در نظر گرفتن هیچ گونه فکری در مبارزات بازار را به قبضه ی خود درآورده اند و بازیکنان را روز به روز در چنین عناوینی غرق می کنند. اما بنا بر اعلام وی به زودی تحولی در چنین سبکی در راه است. این بازی اول شخص استراتژی از سری XCOM برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد و ۲K Games قصد داشت که این فرنچاینز محبوب تاکتیکی نوبتی را احیا کرده و آن را به نقطه ی اوج برساند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 278 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

فرار از زندان: لیست سیاه – Splinter Cell: Blacklist PC Game

| دانلود بازی فرار از زندان – Splinter Cell: Blacklist  برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Splinter Cell: Blacklist با لینک مستقیم ##

 

فرار از زندان: لیست سیاه   Splinter Cell: Blacklist

 

توضیحات بازی: در سال ۲۰۱۰ بود که نسخه Conviction بازی Splinter Cell منتشر شد، این بازی که هم مخفی کاری و هم اکشن بود نظرات متفاوتی را به همراه داشت، کم کم وقت آن رسیده بود که نسخه جدیدی از این سری رونمایی شود. یوبی سافت در E3 امسال دو بازی بزرگ داشت یکی Watch Dogs و یکی هم این بازی، اخبار ساخت این بازی در سال ۲۰۱۰ توسط جید ریموند که تهیه کننده بازی AC است اعلام شد. امسال یوبی سافت بازی اسپلینتر سل لیست سیاه (Splinter Cell Blacklist) رو معرفی کرد، سم فیشر قهرمان نسخه قبل در این بازی هم قهرمان باقی مانده و برای ماموریتی به عراق اعزام شده. در عراق چند گروه تروریستی که از سلطه آمریکایی ها بر عراق به تنگنا آمده بودن قصد در بر پا کردن شورشی در عراق شدند تا استقلال عراق را به دست خوشان بگیرند از این رو نیرو های آمریکایی سم فیشر را دوباره به خدمت خودشان می گیرند و برای انهدام و گرفتن اعتراف و اطلاعات به کردستان عراق می فرستند.

Sam Fisher برای بار پنجم تمام آزادی ممکن را در اختیار دارد، تا به روش خودش ماموریت را به موفقیت برساند. در دمویی که ما دیدیم، Sam Fisher تغییراتی داشت. سریعتر حرکت می کرد و در جایی تعدادی از آدم بد ها را با شیوه ای خاص و بی رحمانه از پا درآورد. یکی از این تغییرات، قابلیت کشتن، در حین حرکت است. مثل Conviction سام فیشر می تواند در کاور، دشمنان را علامت گذاری کند، و بر خلاف Conviction این قابلیت را دارد که در حرکت آن ها را از پا درآورد. سکانس های بعدی هیجان انگیزند. وقتی سام وارد یکی از اتاق ها می شود و درحالی که به جلو پیشروی می کند، دشمنان را یکی پس از دیگر از پا در می آورد و حتی با بعضی از آن ها از فاصله ای بسیار نزدیک درگیر می شود. Sam Fisher جدید، پر سرعت تر و خطرناک تر از قبل است. بر خلاف Conviction که سم لباسی غیر نظامی بر تن داشت، این بار شاهد نسخه ای پیشرفته از RhinoPlate یعنی Kevlar Weave Tactical Operation Suit خواهیم بود. این نگارش از Mark V TOS شامل تمامی امکانات برادران بزرگ تر خود نظیر ضد انعکاس صدا، ضد انعکاس نور، ضد گلوله و… خواهد بود اما تفاوت آن با نسخه های قبلی، قابلیت آپگرید آن است. شما می توانید اعضای مختلف این لباس را با توجه به نوع پیشروی خود در بازی، آپگرید کنید. اگر بیشتر طرفدار سبک اکشن هستید و می خواهید دشمنان را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارید، می توانید از آپگریدهای مخصوص این بخش استفاده کنید و اگر از طرفداران سبک مخفی کاری هستید، تعداد زیادی انتخاب برای شما وجود خواهد داشت. ابزار دیگری که راه خود را به Blacklist باز کرده است، چاقوی دوست داشتنی سم است، اما این بار مهلک تر از همیشه. Kevlar با شکل منحنی گونه خود، فقط به منظور کشتن سریع و بی سر و صدا طراحی شده است. ترکیب چاقو و Hand to Hand Takedownهای سم، سکانس های زیبایی را در درگیری ها خلق خواهد کرد. دوربین سه کانونی فیشر که نماد سری بازی های Splinter Cell نیز محسوب می شود، این بار نیز نقش پررنگی را در بازی ایفا خواهد کرد. نکته مهم در مورد MVG این است که عملکردهای دید در شب، دید گرمایی و دید الکترومغناطیسی نیز در کنار Sonar Vision به بازی بازگشته اند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

Admin بازدید : 87 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

نبرد وایکینگ – Viking Battle for Asgard

| دانلود بازی نبرد وایکینگ – Viking Battle for Asgard برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Viking Battle for Asgard با لینک مستقیم ##

 

نبرد وایکینگ   Viking Battle for Asgard

 

 

توضیحات بازی: Viking Battle for Asgard – در اصل داستان بازی شما به به نام شخصیتی که Skarin نام دارد بازی میکنید که یک وایکینگ هستید ، دشمنانی در آن سوی منطقه هستند که ارتش نامردگان که توسط نیروهای Hel هدایت میشوند ، این ارتش بسیار بی رحم و ترسناک هستند و مردم را مورد شکنجه ی خود قرار میدهند و آنها را به سختی مجازات میکنند! قهرمان داستان ما Skarin با چشم haunting ( بر پشت مویش بسته شده!) آمده تا شر این ارتش را کم کند! این ارتش نیروهای عجیبی دارد و فرمان روای آنها سخت به دنبال چشم haunting که قدرت جادویی خاصی دارد است ! او دشمن بسیار سر سخت haunting خواهد بود! نیروهای دشمن بسیار قوی هستند و شما هم تازه کار خود را شروع کرده اید و دهکده ی کوچکی پیش نیستید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 74 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

راننده سان فرانسیسکو – Driver San Francisco PC Game

| دانلود بازی راننده سان فرانسیسکو – Driver San Francisco برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Driver San Francisco با لینک مستقیم ##

 

راننده سان فرانسیسکو   Driver San Francisco

 

توضیحات بازی:  نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟

در این نسخه (پنجم) شهر سانفرانسیسکو به عنوان بستر و منطقه ی اصلی بازی در نظر گرفته شده است. در این سری سعی شده تا این تجربیات به بهترین نحو ممکن به بازیکن منتقل شود: درایور جدید امکان حرکت سریع از میان خیابانها را و عکس العملهای بموقع را می دهد. در برخی شرایط مجبور هستید تا با سرعت از میان ایستگاههای اتوبوس عبور کرده و ناگزیر نیز با آنها و برخورد و تصادف داشته باشید. مناطق نام آشنای کالیفرنیای قدیم نیز بخوبی بر جای مانده اند. اگرچه مکانهایی نظیر Bay Bridge و Transamerica Pyramid هنوز وجود دارند اما برای بازسازی ساختمانهای قدیمی و ایجاد مناطق جدید هیچ هدفی دنبال نشده است تا همچنان بافت قدیم شهر حفظ شود. شهر ممکن است با واقعیت کنونی متفاوت بوده و یکسان نباشد اما اتومبیلها منطبق با واقعیت هستند. در این نسخه امکان انتخاب صد اتومبیل سواری واقعی به بازیکن داده شده است که اتومبیل مشهور و خاطره انگیز Dodge Challenger نیز یکی از آنها است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 86 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

نسل سونیک – Sonic Generations PC Game

| دانلود بازی نسل سونیک – Sonic Generations برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BlackBox بازی Sonic Generations با لینک مستقیم ##

 

نسل سونیک   Sonic Generations

 

توضیحات بازی: طبق اطلاعات قبلی قرار بود بازی سونیک Sonic Generations مخصوص دستگاه های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ تولید بشه. این بازی با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار جالبش، حالا قرار شده با همون گرافیک ( شاید هم بهتر!) برای کامپیوتر هم تولید بشه.اما آیا میشه سگا روی همه پلتفرم ها و با همه شرکتهای کنسول سازی ، بخواد بازی بسازه، اما با XBOX همکاری نکنه؟ آخه بخش مهمی از فروش سری بازی سونیک تو این ۱۰ سال اخیر بر روی کنسول و دستگاه های بازی نینتندو بوده؛ به همین دلیل قرار شده بازی Sonic Generations با گرافیک متفاوت از XB360 ، PS3 و PC برای جدیدترین کنسول دنیا یعنی Nintendo 3DS هم تولید بشه. بازی سونیک نسل ها ویژه کنسول دستی نینتندو با توجه به پشتیبانی N3DS از تصاویر ۳ بعدی و داشتن مراحلی ویژه و متفاوت از نسخه های ایکس باکس ۳۶۰ و PS3، قطعا یک انتخاب متفاوت و جالب برای طرفداران سونیک و دارندگان Nintendo 3DS خواهد بود.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 78 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

افسانه ریمن – Rayman Legends Pc Game

| افسانه ریمن – Rayman Legends برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Rayman Legends با لینک مستقیم ##

 

افسانه ریمن   Rayman Legends

 

توضیحات بازی: در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

Admin بازدید : 64 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

چرخ دنده‌های جنگ  – Gears Of War  PC Game

| دانلود بازی چرخ دنده‌های جنگ  – Gears Of War  برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه BlackBox بازی Gears Of War برای کامپیوتر – PC ##

 

چرخ دنده‌های جنگ    Gears Of War

 

توضیحات بازی: داستان نسخه ی سوم Gears of War بیشتر به معرفی شخصیت قهرمانان بازی میپردازد و همچنین شما ماموریت های بسیار زیبا و نفس گیری نیز مانند نسخه های قبل شاهد خواهید بود . داستان بازی به دو ، سه سالی بعد از پایان نسخه دوم برمیگردد انجایی که قهرمان اصلی بازی که مارکوس نام داشت به این پی برد که شاید پدر او زنده باشد و به جستجو او میپردازد. زیبایی  و امتیاز بالای این بازی به ویژگی های خوبی که دارد برمیگردد که امتیاز هایی نظیر گرافیک بالا، سلاح های پیشرفته و با تکنولوژی بالا و همچنین امکانات خوبی که به مخاطب داده میشود.وجود بازی گروهی و داشتن چندین یار در مراحل بازی ، که شما دیگر در این بازی از گذراندن مراحل یکنواخت تک نفره بازی های دیگر رنج نمیبرید . بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان بعنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به دام که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است (اگر نسخه‌ی دوم را بازی کرده باشید دلیلش را می‌دانید!) می‌رسید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 55 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی استراتژیک جنگ‌های صلیبی ۱ | Stronghold Crusader Extreme 1+ فشرده شده+ کرک شده+ تست شده

 

بازی جنگ‌های صلیبی 1 | Stronghold Crusader Extreme 1

 

توضیحات بازی : جنگ‌های صلیبی به زنجیره‌ای از جنگ‌های مذهبی گفته می‌شود که به دعوت پاپ توسط شاهان و نجبای اروپایی داوطلب برای بازپس‌گیری سرزمین‌های مقدس از دست مسلمانان برافروخته‌شد. صلیبیان از جای‌جای اروپای غربی در جنگ‌هایی مجزا بین سال‌های ۱۰۹۵ تا ۱۲۹۱ شرکت‌ داشتند. جنگ‌های مشابهی نیز در شبه‌جزیره ایبری و شرق اروپا تا قرن ۱۵ میلادی برپا بود. مبارزان صلیبی یا به اختصار صلیبیان مسیحیان کاتولیکی بودند که بر علیه مسلمانان و مسیحیان ارتدوکس در قلمرو روم شرقی و در ابعاد کوچکتر با اسلاوهای و بالتهای پگان، مغولها، و خوارج مسیحی جنگیدند؛ گرچه در بازه‌هایی مسیحیان ارتدوکس با آنها متحد شده، برعلیه مسلمانان می‌جنگیدند. صلیبیان توسط پاپ مورد تکریم قرار گرفته و آمرزیده‌می‌شدند.جنگ‌های صلیبی (به انگلیسی: Stronghold: Crusader) یکی از بازی‎های سری استراتژی قلعه، ساخت استودیوی فایرفلای بود که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. این بازی دارای گرافیک متوسطی می‌باشد، اما طرفداران زیادی پیدا کرد و با استقبال زیادی روبرو شد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 651 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

جنرال ۳: خشم کین – Command & Conquer Kanes Wrath Pc Game

| دانلود بازی جنرال ۳: خشم کین – Command & Conquer Kanes Wrath با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

جنرال 3: خشم کین   Command & Conquer3: Kanes Wrath

 

توضیحات بازی: در این مجموعه نسخه بازی Command and Conquer 3: Kane's Wrath جا داده شده است . همان طور که میدانید کمپانی ناشر بازی  Command and Conquer 3 کمپانی الکترونیک آرتز است که به جرات میتوانم بگویم حتی قبل از انتشار رسمی این بازی ، الکتروینک آرتز به انتخاب خود مطمئن بود . پیش بینی هایش درست بود و بعد از انتشار با استقبال بی نظیر جامعه گیم رو به رو شد ! درست در سال ۲۰۰۶ بود که EA اعلام کرد سری جدید بازی Command & Conquer را در دست ساخت دارد. این بازی سومین نسخه از این بازی بود و عنوان Tiberium wars را به خودش اختصاص داده بود.

اولین سری C&C در سال ۱۹۹۵ تحت نظر WestWood ساخته شد و تقریبا می توان گفت که این بازی فاکتور های بازی های استراتژی را تعیین کرد و به فروش نسبتا خوبی دست یافت. عد از فروش خوب این بازی کمپانی EA شرکت Westwood را خریداری نمود و چندی بعد نیز با این شرکت قطع همکاری کرد ولی همچنان امتیاز ساخت و انتشار این بازی در اختیار EA بود. EA نیز ۲ عنوان به نام های Tiberian Sun و Tiberian Sun Firestorm از سری Command & conquer را عرضه کرد. و حال EA سومین شماره ازCommand & Conquer را عرضه کرده است که به نوبه خود بازی موفقیت های سری های گذشته خود را همچنان حفظ کرد. داستان بازی همانطور که می دانید مربوط به عنصر Tiberium می شود. در سال های دور در آینده عنصر جدیدی به نام Tiberium بر روی کره زمین کشف می شود که می توان از آن انرژی های فراوانی به دست آورد و طبق سنت های قدیمی ۲ نیروی خیر و شر برای بدست آوردن این عنصر رو در روی یکدیگر می ایستند و جنگ سختی میان این ۲ گروه شروع می شود.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 132 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی فوق العاده محبوب جنرال ۱و۲ – {GENERALS 1 & 2} به صورت یکجا برای کامپیوتر+ حجم فوق العاده کم (۳۸۰ MB) + کاملا کرک شده + راهنمای اجرا


 

بازی جنرال 1و2 | GENERALS 1&2

 

بازی جنرال 1و2 | GENERALS 1&2

 

توضیحات بازی: کسی هست که بازی جنرال Command And Conquer Generals  رو بازی نکرده باشه یا درباره این بازی استراتژیک چیزی نشنیده باشه. جواب این سوال قطعا خیر می باشد.همون طور که بیشتر شما ها می دونید این بازی یکی دیگر از بازی های استراتژیکی هست که EA Games اون رو منتشر کرده و جز بازی های محبوب در ۵ سال اخیر کرده این بازی زیبا در تمامی گیم نت های ایران به صورت شبکه ای بازی مورد استفاده قرار میگیرد.این نسخه از بازی نسخه ابتدایی از بازی هست که حجم کمی داره و گرافیک نسبتا خوبی رو دارا هست. در این نسخه از بازی ۹ جنرال وجود دارند که ابتدا می بایست پول جمع کنند و با استفاده از ماشین الات شروع به ساختن ساختمان ها بکنند. سپس از بیس خود با نیرو ها و ساختمان های مختلف دفاع کنند و با ساخت نیروی هجومی به دیگر فرماندهان حمله کنند و بر ان ها غلبه کنند.

و در نهایت پس از وقفه ای چند روزه بازی فوق العاده محبوب و هیجان انگیز جنرال ۱و۲ را با حجم باور نکردنی در اختیار شما دوستان قرار میدهیم…شما دوستان علاوه بر اینکه عکس هایی از این بازی را مشاهده می فرمایید، می توانید هم اکنون این بازی زیبا را دانلود بفرمایید.
 

برخی از ویژگی ها:
-حجم کم
-گرافیک نسبتا بالا
-۹ جنرال مختلف
-۳ گروه مختلف به نام آمریکا چین و جی ال ای که به عقیده بعضی ها ایران هست
-ماشین الات مختلف
-نیرو های مختلف برای هر جنرال
-دارا بودن نیرو های هوایی زمینی و دریایی
-قابلیت بازی به صورت شبکه ای

سیستم مورد نیاز:
-تمامی ویندوز ها
-رم ۲۵۶ مگابایت به بالا
-گرافیک ۳۲ به بالا
-سی پی یو ۱٫۵ گیگا هرتز به بالا

Admin بازدید : 133 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی فوق العاده نبرد ژنرال ها ۱ | Command & Conquer Generals v1

***نسخه کم حجم وکرک شده Command & Conquer Generals v1 + راهنمای نصب***

 

کم تر کسی هست که بازی جنرال "GENERALS 1" رو بازی نکرده باشه یا درباره این بازی استراتژیک چیزی نشنیده باشه. همون طور که بیشتر شما ها می دونید این بازی یکی دیگر از بازی های استراتژیکی هست که EA Games اون رو منتشر کرده و جز بازی های محبوب در ۵ سال اخیر کرده این بازی زیبا در تمامی گیم نت های ایران به صورت شبکه ای بازی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

بازی نبرد ژنرال ها 1 | Command & Conquer Generals v1

 

این نسخه از بازی نسخه ابتدایی از بازی هست که حجم کمی داره و گرافیک نسبتا خوبی رو دارا هست. در این نسخه از بازی ۹ جنرال وجود دارند که ابتدا می بایست پول جمع کنند و با استفاده از ماشین الات شروع به ساختن ساختمان ها بکنند. سپس از بیس خود با نیرو ها و ساختمان های مختلف دفاع کنند و با ساخت نیروی هجومی به دیگر فرماندهان حمله کنند و بر ان ها غلبه کنند.


Admin بازدید : 61 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

جنون سرعت: تحت تعقیب ۲ | Need For Speed MostWanted 2 Pc Game

| بازی جنون سرعت: تحت تعقیب ۲ | Need For Speed MostWanted 2 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

جنون سرعت: تحت تعقیب 2 | Need For Speed MostWanted 2

 

توضیحات بازی: Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.
ساختمان ها، آسمان، افقی که در بازی طراحی شده و… سریعاً چشم شما را به سمت خود جلب می کنند. استودیوی Criterion بازی زیبایی را تا این لحظه ساخته است. زمانی که همه بازیکنان از خط پایان بگذرند، مسابقه به پایان می رسد و به یک مسابقه دیگر می روند. مسیرها بسیار متفاوت هستند. از اتوبان های مختلف گرفته تا خیابان ها و مسیرهای پر پیچ و خمی که در این شهر مشاهده می کنید، به محل هایی برای مسابقه تبدیل شده اند. این بازی بخش آنلاین بسیار خوبی دارد و چالش های بسیار عالی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که در سرتاسر شهر رخ می دهد. همچنین المان های خوبی را از بخش چندنفره بازی Burnout Paradise در خودش قرار داده است.
یکی از چیزهایی که در بخش چندنفره این بازی مشاهده می کنید، Autolog است که در نسخه های قبلی سری بازی های NFS دیده شده بود و در بازی Hot Pursuit برای اولین بار به نمایش درآمده بود. بخش Autolog باعث شده که بازی Most Wanted بسیار عالی به نظر برسد و مضامین بیشتری در قسمت آنلاین و چندنفره داشته باشد. در این بازی همانند بازی های اول-شخص تیراندازی میزانی XP بدست می آورید و در جدول رده بندی بازی خود را بالا می کشید. همچنین Speed Pointهایی در بازی وجود دارند که باعث می شود شما امتیازهای بیشتری بدست بیاورید. بخش تک نفره بازی نیز هیجان انگیز به نظر می رسد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 65 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon+ کم حجم شده+ کرک شده+ تست شده

 

جنون سرعت: نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon

 

توضیحات بازی : انتظار هواداران برای انتشار نسخه ۱۵ از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی کامپیوتری که از سال ۱۹۹۴ تا به امسال همه ساله با انتشار یک نسخه جدید از این بازی زیبای خود عنوان پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی دنیای بازی های رایانه ای را تثبیت می کند و بی رقیب در صدر سری بازی های بی همتای اتومبیل رانی دنیا قرار می گیرد. اوج شهرت سری بازی های Need For Speed را می توان از آنجا دریافت که هر علاقمندی با شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان می آورد که به جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است. Need for Speed Carbon به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMWلذت واقعی یک بازی رانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند و منتقدان معتقدند یک بار دیگر پس از انقلابی که بازی shift در سری بازی های Need for Speed داشت، این بار Carbon بتواند همگان را خیره زیبایی های خود کند .

 ویژگی های منحصر به فرد بازی NeedForSpeed Carbon :

- حس و تجربه و لذت واقعی رانندگی در قالب این بازی بسیار زیبای اتومبیل رانی .
- افکت های زیبای سینمایی هنگام تصادفات .
- قابلیت عالی تغییرات و تیوننیگ اتومبیل ها .
- محیطی وسیع، گرافیکی و زیبا و طبیعی با مساحتی به وسعت ۱۴۰۰۰ کیلومتر مربع .
- ۷۲ اتومبیل زیبا و قدرتمند و حقیقی دنیا با لیسانس کامل از اتومبیل های مطرح و سوپر ماشین های کلاسیک تا ماشین های مدرن سال ۲۰۰۹
- آب و هوای بسیار طبیعی و واقع گرایانه که حس یک محیط طبیعی و واقعی را به بازیکن القا می کند .
- شبیه سازی عالی و بسیار زیبا و موثر تصادفات همچون دنیای واقعی .
- پروفایل شخصی با جزئیات کامل برای راننده .

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 83 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی ۲ | Need For Speed Underground 2 + کم حجم شده+ تست شده+کرک شده

 

جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی 2 | Need For Speed Underground 2

 

توضیحات بازی: نسخه ریپک ، تست شده و ورژن جدیدی از بازی بسیار زیبای جنون سرعت : مسابقات زیر زمینی ۲ را برای دانلود آماده کرده ایم. این بازی تحت عنوان Need for Speed: Underground 2 ver 1.2 آماده دریافت میباشد. سازنده این بازی بسیار معروف و زیبا استودیوی EA BlackBOX و ناشر آن کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز هست. نیاز به سرعت(به انگلیسی: Need For Speed) نام یک مجموعه بازی رایانه ای است. این بازی محصول شرکت بلک باکس از زیر شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) است. اولین شماره آن با نام The Need For Speed منتشر شد. جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی ۲(به انگلیسی: Need for Speed: Underground 2) (NFSU2) یک بازی مسابقه‌ای است که توسط الکترونیک آرتز تولید و انتشار یافته است. بازی ادامه بازی جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی بود. بازی دارای گرافیک بالایی می باشد و در این نسخه بازی کم حجم شده و پس از نصب می توانید طعم جنون سرعت را بچشید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 66 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بازی جنون سرعت: مسابقات زیر‌زمینی ۱ | Need For Speed UnderGround 1+ کم حجم شده + کرک شده

 

جنون سرعت: مسابقات زیر‌زمینی 1 | Need For Speed UnderGround 1

 

توضیحات بازی : جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی(به انگلیسی: Need for Speed: Underground) (NFSU) هفتمین بازی رایانه‌ای از سری جنون سرعت است که توسط استودیو بلک‌باکس تولید و توسط الکترونیک آرتز در سال ۲۰۰۳ منتشر شده‌است .

در یان بازی برای اولین بار در سری جنون سرعت بازیکن می‌توانست ماشین‌ها را تیون کند. این بازی، یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود. می توان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری NFS از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است .

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

Admin بازدید : 89 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی نید فور اسپید: تحت تعقیب ۲ | Need For Speed: Hot Pursuit 2 + کم حجم شده+ کرک شده+تست شده

 

بازی جنون سرعت: تعقیب شدید 2 | Need For Speed: Hot Pursuit 2

 

توضیحات بازی: جنون سرعت: تعقیب شدید، (به انگلیسی: Need for Speed: Hot Pursuit 2) یا به اختصار NFS6 یا NFS: HP2 یا Hot Pursuit 2، یک بازی رایانه‌ای منتشر شده توسط شرکت الکترونیک آرتز است. این بازی در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۲ عرضه شده و سازنده آن ای‌ای بلک باکس است. در بازی Hot Pursuit 2 شما مسابقات هیجانی به همراه تعقیب و گریز پلیسی در جاده‌های بسیار زیبا را تجربه میکنید و اینکه در بعضی از مسابقات به شما اجازه داده می‌شود که با ماشین پلیس به دنبال مسابقه دهنده‌ها بیفتید. اگر عاشق سرعت و هیجان هستید بازی Hot Pursuit 2 که یکی از نسخه های بازی پرطرفدار Need For Speed است را از دست ندهید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 62 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

| نسخه جدید و اصلاح شده جایگزین شد+ مشکل صدا حل شد |

بازی فوق العاده محبوب Need for Speed Most Wanted 2005+ کم حجم شده + تست شده

## نسخه اصلی و کامل با حجم خیلی کم بدون هیچگونه ویرایش و حذفیات ##

## مشکل کرک در این بازی  به صورت کامل حل شده است ##

 

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Need for Speed Most Wanted که توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Electronic Arts برای PC در سال ۲۰۰۵ منتشر شد ، قطعآ اکثر کسانی که به سری بازیهای NFS علاقه مند اند این نسخه فوق العاده را می شناسند .

 

بازی نید فور اسپید | Need for Speed Most Wanted 2005

 

 می توان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری Most Wanted از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است .
 NFS Most Wanted یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود . در این ورژن تعقیب و گریز پلیسی به بازی اضافه شد تا هیجان آن را دو چندان کند ، شهر بزرگی که بازی در آنجا برگزار می شد به همراه ماشین های متنوع و قدرتمند در کنار برگزاری مسابقات جذاب به خصوص Black List ، این بازی را به اثری به یاد ماندنی تبدیل کرد …

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

Admin بازدید : 76 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

مافیا ۲ – Mafia 2 Pc Game

| دانلود نسخه کم حجم بازی مافیا ۲ – Mafia 2 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مافیا 2   Mafia 2

 

توضیحات بازی: Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمایش بازدیدکنندگان و متخصصین گذاشت. دمویی که سازندگان برای این رویداد در نظر گرفته بودند، بیشتر به ماموریت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانید انجام این نوع ماموریت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموریت‌های جانبی Mafia II با دیگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلی است. نسخه نمایشی با یک تماس تلفنی آغاز شد. شخصیت اول بازی یعنی ویتو(Vito) از شریکی با نام جوزپه(Giuseppe) پیامی دریافت کرد که از او خواست تا برایش مقداری کاغذ فراهم کند. ویتو پذیرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشین از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با یک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشین به یکدیگر برخورد کرده و دعوا میان آن دو بالا گرفته بود. در اینجا شما می‌توانید به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنید. در این صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شوید که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگین و جاخالی و گریز از دست دشمن است.این تنها نمونه‌ای از ماموریت‌های جانبی بازیست که هنگام جابجایی در شهر با آن مواجه می‌شوید. اینکه مردم شهر با یکدیگر ارتباط دارند و گاهی به جدال می‌پردازند، باعث می‌شود گیمر، جریان یک زندگی طبیعی را در حین بازی مشاهده کند. یک مثال دیگر از این موارد چند لحظه قبل از ملاقات با جوزپه رخ داد. هنگامی که با استیو آشنا شده و با او شروع به گفتگو می‌کنید. استیو از مشکلات یکی از دوستانش در فروش خودرو تعریف می‌کند که علتش ورود یک رقیب سرسخت به کسب و کار اوست. در اینجا استیو از شما می‌خواهد خودروهایی که به آن شخص تعلق دارد را تخریب کنید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 57 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

| بازی جذاب و پرطرفدار مافیا ۱ | Mafia 1+ کم حجم+ تست شده+ راهنمای نصب |

 

مافیا 1 | Mafia 1

 

توضیحات بازی : مافیا (به ایتالیایی: Mafia)‏ یا کوزانوسترا (Cosa Nostra) انجمن مخفی خلافکاران سیسیل بود. این گروه در اواسط قرن ۱۹ میلادی به دلیل بی اعتمادی مردم به حکومت و سیستم قانونی و وابستگی مردم به افراد محلی قدرتمند در سیسیل بوجود آمد و بعدها در شرق ایالات متحده آمریکا و استرالیا گسترش یافت.

این بازی زیبا در آگوست سال ۲۰۰۲ توسط کمپانی Gathering انتشار یافته است. طبق گفته Illusion Softworks کمپانی سازنده بازی، با طراحی و ساخت این بازی انقلابی عظیم در دنیای بازی ها به پا شد و این گفته چندان بی معنی نبود، زیرا در همان سال (۲۰۰۲) بازی مافیا به عنوان برتربن بازی سال شناخته شد و در سایت های منتقد بازی و تعیین رتبه  نیز، امتیاز فوق العاده ای کسب کرد. داستانی قوی و کلاسیک در بازی حکم فرماست که گیمر را به دنیای پر رمز و راز قتل ها و درگیری ها، بر سر سیاست و مسائل مالی می برد. بازی زیبای GodFather (پدرخوانده) نمونه خوبی برای معرفی سبک این بازی مشهور است. گرافیک فوق العاده و دنیایی کلاسیک باعث مشهوریت بازی شده است و همانند سری بازی های GTA به گیمر آزادی داده شده است تا طبق خواسته خود در باز یپشروی کند. در بازی در شهری به مساحت ۱۲ مایل مربع هستید و آزادانه در این محیط می توانید به بازی خود ادامه دهید. امکان رانندگی، استفاده از اسلحه های متعدد و امکان درگیری تن به تن در بازی وجود دارد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 52 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

سیمز ۲ | The Sims 2 Pc Game

| دانلود نسخه کم حجم بازی سیمز ۲ | The Sims 2 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

سیمز 2 | The Sims 2

 

توضیحات بازی: به جرات میتوان گفت سری بازی های سیمز ،یکی از بهترین بازی های موجود به سبک شبیه ساز زندگی مجازی میباشد .دومین نسخه از سری بازی های سیمز را برای دانلود آماده کرده ایم.این بازی در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز منتشر شد.در ادامه نقدی کوتاه بر این بازی داریم.

بازی بسیار زیبا و محبوب استراتژیک که تدایی گر زندگی روز مره افراد است و شخص کاملا خود را در میط این بازی جذاب در میابد . این بازی زندگی روزمره را به طور کامل شبیه سازی کرده و تایید شده برای تمامی گروههای سنیست . دارنده ی رتبه ی فوق عالی از بسیاری از وب سایتهای نقد بازی برتر جهان .

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 68 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

پکیج کامل بازی پرطرفدار سیمز ۱ | Sims 1 Collection+ کم حجم شده+ تست شده

 

سیمز 1 | Sims 1 Collection

 

توضیخات بازی : سیمز (به انگلیسی: The Sims)‏ یکی از پروفروشترین بازی‌های تاریخ است و سبک آن شبیه‌سازی زندگی انسان است. نام The Sims که اشاره به افرادی که در بازی زندگی می‌کنند دارد و خود این کلمه مخفف کلمه انگلیسی The Simulations به معنای شبیه سازی(مجازی) است.

در این بازی فرد بازیکن باید بتواند زندگی یک خانواده را کنترل کند از طریق دستور دادن. همچنین هر فرد نیازهای خاصی دارد مثلاْ غذا خوردن، خوابیدن ٬استحمام و… که فرد با دستور دادن او را در پر کردن این نیازها یاری می‌کند و این نیازها با کمک وسایل خانه رفع می‌شود مثلاْ برای خوابیدن فرد باید تختخواب داشته باشد و هرچه تختخواب گرانتر باشد با سرعت بیشتری نیاز خواب او رفع می‌شود و برای خریدن این وسایل و غذا خوردن فرد باید پولی در آورد که می‌تواند دزد ٬پلیس ٬پرستار ٬نظامی و… باشد و بسته به توانایی‌هایش حقوق می‌گیرد. بازی نقطهٔ پایان مشخص ندارد.اما اتفاقات جالبی که در این بازی رخ میدهد باعث هیجان ان میشود مثلا مرگ ازدواج تولدو…

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 113 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

تام رایدر – Tomb Raider Pc Game

| دانلود بازی تام رایدر – Tomb Raider برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

تام رایدر   Tomb Raider

 

توضیحات بازی: بازی Tomb Raider 2013 یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک اکشن در سراسر جهان می باشد . بازی Tomb Raider 2013 باز هم با مراحل همیشه جذاب و فکری خود بازگشته ، اما این بار با گرافیکی خیره کننده تر از قبل و ویژگی های منحصر به فرد دیگر . بازی Tomb Raider 2013  پانزدهمین نسخه از سری بازی های Tomb Raider است که توسط  شرکت Crystal Dynamics و با همکاری شرکت بازی سازی معتبر و بزرگ Square Enix تولید شده است .

بازی Tomb Raider 2013 گیم پلی زیبای دارد و در آن شما نیمی از مراحل را در درگیری با انسان ها و نیمی دیگر را با حیوانات سپری میکنید ، صداگذاری فوق العاده شنیدنی و حرفه ای کار شده است و یکی از نکات مثبت بازی به شمار میرود ، همچنین اصلی ترین ویژگی بازی بدون شک گرافیک آن است که حرفی برای گفتن نمی گذارد ، جزئیات آنقدر با دقت کار شده اند که گاهی در میان مراحل بازی دوست دارید تا فقط در یک نقطه ایستاده و مناظر را تماشا کنید !

و اما داستان بازی که همیشه در بازی های Tomb Raider  یکی از نکات برجسته ی آن بود است . داستان از آن جا شروع می شود که لارای جوان با کشتی به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند . مقصد او جزیره زیبای است که در نزدیکی سواحل کشور ژاپن در نقشه مشخص شده است . همه چیز خوب پیش میرود که ناگهان مقصد تغییر می کند، طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. حال شما زخمی و وحشت زده در مکانی قرار دارید که هیچ شناختی از آن ندارید و خطرات بسیاری در کمین شماست .

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

Admin بازدید : 518 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

تام رایدر: دنیای زیرزمین – Tomb Raider: Underworld Pc Game

| دانلود بازی تام رایدر: دنیای زیرزمین – Tomb Raider: Underworld با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

تام رایدر: دنیای زیرزمین   Tomb Raider Underworld

 

توضیحات بازی: توم ریدر: دنیای زیرین(به انگلیسی: Tomb Raider: Underworld)‏، یا تام ریدر ۸، هشتمین بازی سری توم ریدر است که در نوامبر ۲۰۰۸ منتشر شد، این بازی توسط کریستال داینامیکس ساخته شده‌است. که اکثر گیمر ها با آن خاطرات خوبی دارند.این بازی توسط کمپانی معروف Eidos Interactive منتشر و توسط Crystal Dynamics ساخته و حمایت شد.شرح بازی Tomb Raider: Underworld : توم ریدر: افسانه (به انگلیسی: Tomb Raider: Legend) یک بازی رایانه‌ای منتشر شده توسط شرکت ایدوس اینتراکتیو است. این بازی در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۰۸ عرضه شده و سازنده آن کریستال داینامیک و طراح آن داگ چرچ است.

تام ریدر از نظر بسیاری از نقدپردازان بازی مورد توجه قرار گرفت. IGN با تمجید از این بازی اعلام کرد "بازی کاملا خوش ساخت و شخصیت پردازی عالی است." IGN نمره ۹٫۱ از ۱۰ را به این بازی داد که بیشترین نمره در سری‌های توم ریدر محسوب می‌شود. گیم ریدر نمره ۴٫۵ از ۵ را به این بازی داد و اعلام کرد:"یکی از نکته‌های جالب این بازی این هست که هیچ قسمتی از بازی شبیه قسمت‌های دیگر نیست". گیم اینفورمر نمره ۹٫۲۵ از ۱۰ را به این بازی داد و اعلام کرد: "موقعیت شناسی و توانایی‌های شخصی در این بازی بسیار زیبا کار شده است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 66 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

تام رایدر: سالگرد | Tomb Raider Anniversary Pc Game

| دانلود بازی زیبای تام رایدر: سالگرد | Tomb Raider Anniversary با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

تام رایدر: سالگرد | Tomb Raider Anniversary

 

توضیحات بازی: ازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Tomb Raider Anniversary که توسط کمپانی Crystal Dynamics در سال ۲۰۰۷ برای PC منتشر شد ، سبک این بازی اکشن/ماجراجویی است و در تمام سری بازی های مهاجم مقبره شاهد یک بازی بسیار هیجان انگیز و سناریویی عالی و حرفه ای بوده ایم در این نسخه نیز یک سطح جدید در بازی های ماجراجویی را نشان می دهد و زنی که قهرمان این داستان طولانی است به مکان های عجیب و غریب دنیا سفر کرده تا آنها را رای گیمرها به نمایش بگذارد و چه بسا در تمام نسخه های این بازی هر یک از این مکان ها با دقت باور نکردنی طراحی شده و به منظور نشان دادن مکان های جذاب جهان به طور کامل و واقع بینانه در بازی قرار داده شده است

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 76 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

اهریمن ساکن: الهامات – Resident Evil: Revelations Pc Game

| دانلود بازی اهریمن ساکن: الهامات – Resident Evil: Revelations با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

اهریمن ساکن: الهامات   Resident Evil: Revelations

 

توضیحات بازی: Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

 

Admin بازدید : 87 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

اهریمن ساکن ۶ – Resident Evil 6 Pc Game

دانلود نسخه کم حجم بازی اهریمن ساکن ۶ – Resident Evil 6 با لینک مستقیم

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

اهریمن ساکن 6   Resident Evil 6

 

توضیحات بازی: داستان نسخه ششم سری رزیدنت ایول، درسال ۲۰۱۳ و ۱۵ سال پس از رویدادهای شهر راکون روایت می‌گردد. بخش اول از ۲۴ دسامبر ۲۰۱۲ آغاز میشود.در شرق اروپا حملات تروریستی روی داده است. جیک مولر پسر آلبرت وسکر برای جلوگیری از این حملات به آنجا فرستاده میشود در این راه شری برکین از بازمانده های شهر راکون جیک را همراهی میکند.شری به جیک میگوید از آنجایی که تو پسر آلبرت وسکر هستی برای توقف تمام این ماجراها نیاز به خون تو است و جیک موافقت میکند تا با شری به جایی برود که از ادامه همه حملات جلوگیری کنند. ناگهان هیولای بزرگی در این راه به این دو حمله میکند.شری و جیک چندین بار با آن مبارزه کرده اما این هیولا آنها را تا چین دنبال میکند. همزمان با این حملات کریس ردفیلد و پی‌یرس نیوانس نیز بخش دوم داستان را رغم می زنند.ایدا وانگ به کریس و پیرس حمله کرده است و بیشتر اعضای گروه BSAA توسط وی کشته میشوند و کریس و پیرس به کشور چین میروند تا وظیفه مقابله با "ویروس-سی" را داشته باشند.

بخش دیگری از داستان Resident Evil 6 به شش ماه بعد و ۲۹ ژوئن ۲۰۱۳ برمیگردد. لیان اسکات کندی و هلنا هارپر مامور محافظت از رئیس جمهور آمریکا آدام بنفورد هستند. که رئیس جمهور دچار حمله بیوتروریستی میشود.لیان و هلنا به دنبال این هستند که چه کسی در پس پرده این حملات بیوتروریستی قرار دارد تا انتقام خون رئیس جمهور را از وی بگیرند. لیان و هلنا متوجه میشوند که فردی که در حال حاضر کنترل تمامی نیروهای مبارز حملات بیوتروریستی را برعهده دارد درک سیمونز است که خود بر خلاف چیزی که خیلی ها فکر میکنند در پشت حملات قرار دارد.لیان و هلنا به طور مخفیانه با فردی از داخل نیروهای دولتی راهی را برای رسیدن به سیمونز پیدا میکند تا اینکه متوجه میشود تمام این سره نخ ها به کشور چین برمیگردد.لیان و هلنا به چین میروند و متوجه میشوند که جیک و شری نیز در آنجا هستند.لیان ,هلنا , شری و جیک در کنار هم در برابر هیولایی که مدت ها به دنبال جیک و شری بود میجنگند و خود را به سیمونز میرسانند.سیمونز نیز به همراه همکاران خود به آنها حمله و تیراندازی میکند. اما در همین بین فردی به طور مخفیانه آمپولی از "ویروس-سی" را به بدن سیمونز میزند و سیمونز تبدیل به یک هیولای بزرگ میشود.لیان و هلنا در روی ریل قطار در حال حرکت با سیمونز مقابله کرده و موفق به شکست وی میشوند.همه فکر میکنند که تمام ماجراها به پایان رسیده اما ناگهان موشکی وارد خاک چین شده و ویروس-سی را پخش میکند و دوباره تمام مردم دچار این ویروس میشوند.اینبار لیان و هلنا با کریس ردفیلد و پیرس نیوانس مواجه میشوند و با هم به دنبال این خواهند رفت که بفهمند پشت پرده این ماجرا چه چیزی است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 56 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی استثنایی و سراسر هیجان اهریمن ساکن ۵ | Resident Evil 5+ کم حجم شده+ تست شده

 

اهریمن ساکن 5 | Resident Evil 5

 

توضیحات بازی : رزیدنت ایول ۵ (به ژاپنی: バイオハザード۵ Baiohazādo Faibu، به انگلیسی: Resident Evil ۵)‏ نسخه پنجم از بازی رزیدنت ایول در آفریقا اتفاق می‌افتد. یک ویروس ناشناخته باعث دیوانگی مردم شده. این مردم به افراد خاصی حمله می‌کنند. شخصیت اول بازی یعنی کریس ردفیلد از شماره اول رزیدنت ایول است. در بازی رزیدنت ایول ۵ بازیباز در نقش کریس ردفیلد (که در رزیدنت ایول ۱ و رزیدنت ایول کد: ورونیکا حضور داشت) با دختری به نام شوا آلومار که کریس را همراهی می‌کند، بازی می‌کند. گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به شمارهٔ چهارم دارد؛ ولی از نظر بصری (مخصوصا نورپردازی) تحول بزرگی در این بازی بوجود آمده‌است. یکی از تغییرات جالب بازی، خیالاتی شدن شخصیت بازی‌است.در ۱ ژوئن ۲۰۰۹ رزیدنت ایول ۵ توانست ۵ میلیون نسخه از زمان عرضه به فروش برساند، و پرفروشترین بازی در سری رزیدنت ایول شود.

جذابیت این بازی باعث شد که در رتبه بندی های سایت معروف IGN (منتقدان بازی ) نمره ۹٫۳ از ۱۰ را به خود اختصاص بدهد.داستان بازی چنین منتشر شده است : یک ویروس به نام LasPlagas سرتا سر یک روستای واقع در نیجریه را در برگرفته است و تک تک مردم را به موجودات عجیبی که زامبی نامیده می شود، تبدیل می کند، گروه BSSA که مسئول رسیدگی به حوادث ماورالطبیعه است یکی از مأموران امنیتی خود به نام Chris RedField و همکار باهوش و جوانش Sheva Almor را به منطقه اعزام می کند تا به این اوضاع رسیدگی کنند.وظیفه این دو مأمور یافتن علت پیدایش ویروس و نحوه انتشار آن است،صداگذاری های هولناک و صحنه های ترسناک باعث جذابیت توأم با ترس در این گیم می شود،به همین خاطر بازی برای افراد بالای ۱۶ سال مناسب است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 71 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی سراسر هیجان اهریمن ساکن ۴ | Resident Evil 4+ کم حجم شده+تست شده

 

اهریمن ساکن 4 | Resident Evil 4

 

توضیحات بازی : رزیدنت ایول ۴ (به انگلیسی: Resident Evil ۴)‏ و (به ژاپنی: バイオハザード۴, Baiohazādo Fō)‏ یک بازی رایانه‌ای در سبک سورویوال هارور است که توسط استودیو ۴ شرکت کپ‌کام ساخته شده و چندین ناشر شامل کپ‌کام، یوبی‌سافت و نینتندو آن را منتشر کرده‌اند.[۳] این بازی چهارمین نسخه از بازی‌های سری اصلی مجموعه رزیدنت ایول و ششمین نسخه در کل نسخه‌های منتشر شده از این سری بوده که برای نخستین بار در ۱۱ ژانویه سال ۲۰۰۵ برای کنسول گیم‌کیوب منتشر شد.

داستان بازی به ۶ سال پس از رویدادهای پس از نابودی شهر مشهور راکون مربوط می‌شود. شخصیت اصلی بازی لیان اسکات کندی است که در سری دوم بازی رزیدنت ایول در کنار کلر ردفیلد بود. در پایان آن بازی، لیان اس. کندی مجبور شد تا برای دولت ایالات متحده کار کند. مدتی بعد و پس از ورود به تیم حفاظت از رئیس جمهور ایالات متحده و خانواده‌اش، باید نخستین ماموریت خود را در قالب این مسئولیت جدید انجام دهد. دختر رئیس جمهور آمریکا توسط گروهی نامشخص ربوده شده‌است. لیان، شخصی است که باید او را نجات داده و به وطن بازگرداند. اطلاعات جاسوسی نشان می‌داد که دختری که بسیار شبیه اشلی است در یک روستای اسپانیایی دیده شده‌است. لیان خود را به این روستا رساند و درگیر کابوسی جدید شد.

نکته‌های دیگر درباره‌ی داستان این بازی حضور ایدا وانگ و جک کراوزر در بازی است. ایدا همانند داستان رزیدنت ایول ماموریتی از طرف وسکر داشت. او باید نمونه‌ی انگل لاس پلاگاس را برای سازمان به دست می‌آورد. او سرانجام موفق به این کار شد؛ پس از نابود شدن سدلر نمونه‌ی انگل به دست لیان افتاد اما ایدا با تهدید، آن را از لیان گرفته و سپس فرار می‌کند. جک کراوزر نیز که پیش از این در یک ماموریت در کنار لیان بود، اینک برای سدلر فعالیت می‌کند. او در نهایت پس از چند مبارزه با لیان کشته می‌شود؛ این سرانجام او نبود و کراوزر سرانجام توسط ایدا نابود می‌شود. لوئیس نیز، پس از دراختیار گذاردن قرص‌های مخصوصی به لیان، جان خود را از دست می‌دهد. او به شدت توسط سدلر مجروح شده بود

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 67 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی اهریمن ساکن ۳: نمسیس | Resident Evil 3: Nemesis+ فشرده شده+ بدون نیاز به نصب+ کرک شده+ کاملا تست شده

 

بازی اهریمن ساکن 3: نمسیس | Resident Evil 3: Nemesis

 

توضیحات بازی : سومین بازی از سری بازی‌های رایانه‌ای رزیدنت ایول است، که در ژاپن با نام "Biohazard 3: Last Escape" منتشر شد. این بازی توسط شرکت کپ‌کام و در سبک بازی‌های سورویوال هارور ساخته شده و توسط منتشرکنندگان گوناگونی چون کپ‌کام، ویرجین، آیدوس و نینتندو عرضه شده‌است. نسخه‌های انگلیسی این بازی به ترتیب نخستین‌بار در ۱۱ نوامبر ۱۹۹۹ برای کنسول پلی‌استیشن، در ۱۶ آوریل ۲۰۰۱ برای ویندوز، در ۱۷ نوامبر ۲۰۰۰ برای کنسول دریم‌کست و در ۱۴ ژانویه ۲۰۰۳ برای نینتندو گیم‌کیوب به بازار عرضه شد. این بازی همچنین در ۳ دسامبر ۲۰۰۹ قابلیت بازی در PSN پلی‌استیشن ۳ را نیز پیدا کرد.

از نکات بارز این بازی گرافیک خوب و داستان جذاب و خصوصاَ جو گیرای آن است که شدیداً حس دلهره را در بازیکن تحریک می‌کند. قسمت بعدی بازی که با نام رزیدنت ایول ۴ عرضه شد و تغییرات بسیاری را به خود دید که این موضوع، باعث رنجش طرفداران این سری شد، ولی سری رزیدنت ایول، خصوصاَ همین شماره و شمارهٔ چهارم قطعاَ یکی از بزرگ‌ترین گسترش دهندگان گیم‌پلی سوم‌شخص در دههٔ اخیر به حساب می‌آیند. رزیدنت ایول ۳: نمسیس، در مجموع با نقدهای مثبت فراوانی، به خصوص در نسخهٔ عرضه شده برای پلی‌استیشن مواجه گشت.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

Admin بازدید : 63 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 

مکس پین ۳ – Max Payne 3 Pc Game Black Box

| دانلود بازی مکس پین ۳ – Max Payne 3 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مکس پین 3   Max Payne 3

 

توضیحات بازی: پس از سال ها انتظار بازی Max Payne 3 مکس پین ۳ از سری بازی های مکس پین وارد بازاز شد. حتما تمامی شما با بازی مکس پین آشنایی دارد و بازی کرده اید. بازی مکس پین ۳ ادامه روی بازی مکس پین ۲ می باشد و پس از هشت سال کارگاه بازنشته ی پلیس نیوروک مکس پین را باشخصی به نام رائول آشنا می سازد. رائول نیز یک کار جدید به مکس پین میشنهاد می دهد. مکس پین نیز با قبول این کار از شهر خود یعنی نیوروک به سائوپائولوی برزیل مسافرت می کنند. کار مکس پین در سائوپائولو محافظت از یک خانواده ی بسیار پول دار است. که دشمنان بسیاری دارد. بعد از مدتی فابیانا همسر رئیس جدید مکس پین روبوده می شود. و برای آزادی آن حدود ۳ملیون دلار تقاضا می کند. مکس پین نیز با پول ها سر قرار حاضر می شود اما یک تبهکار دیگر پول ها را از مکس پین می دزد و تمام قرارها بهم می خورد در ادامه مکس پین برای آزادی فابیانا مشکلات زیادی را متحمل می شود و در نهایت موفق به آزادی وی می شود.

از جالبیت های دیگر این بازی می توان به آهسته نمودن زمان اشاره کرد این قابلیت به مکس پین اجازه می دهد تا تیراندازی دقیتری داشته باشدو بهتر نشاگیری کند.همچنین می توان به قابلیت جدیدی اشاره نمود که پس از گشتن گروهی هنگامی که آخرین تیر را بر آخرین نفر شلیک می کند.دوربین به طور کامل حرفه ای مسیر گلوله را طی می کند وچگونگی کشته شدن فرد را به صورت  واضح به رخ می کشد. از دیگر امکانات این بازی می توان به وجود انیمشین های کاملا گرافیکی اشاره نمود که در نوبه ی خود منحصر به فرد می باشد و محیطی بسیار جالب را برای گیمر محیا می سازد. این بازی را می توان جز بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ دانست زیرا هم داستان بازی بسیار زیبا و جالبی دارد هم از گرافیکی خوبی برخوردار است

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 60 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

| بازی استثنایی و فوق العاده محبوب  2 MaX Payne  به صورت کامل + کرک شده+ با حجم کم |

 

بازی مکس پین 2 | Max Payne 2

 

توضیحات بازی: در سال های  نه چندان دور با عرضه بازی کامپیوتری فوق العاده و بسیار زیبای مکس پین انقلابی در عرصه بازی های کامپیوتری به وجود آمد و همگان با این سبک بسیار زیبا و سینمایی، گرافیک بسیار بالاتر در قیاس با سایر بازی های هم دوره و همراه با افکتهای فوق العاده و داستانی نقلی یا به اصطلاح Narrative آشنا گردیدند و از زیبایی های آن در شگفت ماندند. در نسخهٔ دوم بازی مکس پین، او در حین انجام ماموریتش با یکی از افرادی که در جستجوهایش در پی نیکل هورن، به او برخورده بود و گمان می‌کرد او کشته شده‌ است، روبرو می‌شود.

مکس در جریان ماجراهای بیشتر، عاشق این زن؛ یعنی، «مونا» می‌شود و تا جایی پیش می‌رود که برای نجات جان او، همکار خود را که به او دربارهٔ ارتباطش با جنایتکاران مشکوک شده بود، می‌کشد. این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 61 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بازی محبوب و اکشن مکس پین ۱ | Max Payne 1

## بازی فوق العاده  1 MaX Payne به صورت کامل و کرک شده با حجم کم ##

 

بازی مکس پین 1 | Max Payne 1

 

 

این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. 

 در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که ماده "V" نتیجه یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسماً متوقف شده‌ است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است. در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند و …

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 53 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

نمونه اولیه ۲ – Prototype 2 Pc Game | BlackBox Version

| دانلود بازی نمونه اولیه ۲ – Prototype 2 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

نمونه اولیه 2   Prototype 2

 

توضیحات بازی: Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود.

محیط شهردراین بازی تغییرات چشمگیری داشته است . با وجود الودگی که عامل بدبختی مردم شهر نیویورک شده است Blackwatch Green Zone;و US Marine Crops تمام سعی خود را می کنند تا بتوانند کسانی که از دست این ویروس در امان مانده اند البته به طور موقت ، انها را به مناطق امن منتقل کنند تا بیش از این شهر در اشوفتگی غرق نشود. Yellow Zone: مکان مناسبی برای بازماندگان است که مردم می توانند به زندگی خود ادامه دهند . با این وجود مردم بازهم مورد تهدید هستند در بیرون از این مکان ویروس و در داخل نیرو های امنیتی !! در نهایت Red Zone: بهتر از نام این قسمت را War Zone بگذاریم. جایی که Blacklight به جنگ BlackWatch رفته است . محیط بازی به خوبی طراحی شده است محیط از نظر وجود اشیاء و عوامل نظیر ان غنی است و البته قابلیت انهدام هم دارد شما می توانید محیط پیرامون خود را ویران کنید البته تا جایی که بازی به شما اجازه می دهد. محیط پیرامون شما تنوع خوبی دارد و باعث جذابیت بازی می شود تاثیرات محیطی به خوبی بر روی شخصیت های بازی مشاهده می شود حرکات اکشن و نمایشی به همراه انیمیشن بازی به خوبی طراحی شده است و از نسخه Prptotype 1 خیلی بهتر شده است. جزئیات بازی چند برابر شده است. قابلیت های مختلفی در بازی وجود دارد البته تعدادی از انها در نسخه ی قبلی هم وجود داشت ولی برخی از قابلیت ها نیز جدید هستند یکی از قابلیت ها Sonar نام دارد این قابلیت به شما کمک می کند تا افراد یا اشیا را با فرستادن و دریافت سیگنال پیدا کنید این قابلیت به شما در بازی کمک زیادی خواهد کرد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 67 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

نخستین بشر ۱ | Prototype 1 Pc Game

|دانلود بازی نخستین بشر ۱ – Prototype 1 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

نخستین بشر 1 | Prototype 1

 

توضیحات بازی: بازی Prototype 1 عنوانی است که در سبک بازی های Open – World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

Admin بازدید : 52 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 

| بازی پرطرفدار تکامل فوتبال ۱۳ | PES 13 نسخه بلک باکس |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

تکامل فوتبال 13 | PES 13

 

توضیحات بازی: سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.

برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 300 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

فرار از زندان: محکومیت – Splinter Cell: Conviction PC Game

|دانلود بازی فرار از زندان: محکومیت – Splinter Cell: Conviction کامپیوتر با لینک مستقیم|

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

فرار از زندان: محکومیت   Splinter Cell: Conviction

 

توضیحات بازی: Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار وبسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی  Ubisoft Montreal سازنده نسخه های پیشین بازی طراحی شده و توسط Ubisoft قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی زیبا برروی کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰،DS ودر تاریخ ۲۷ آپریل برای PC  منتشر گردد. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد، و داستان بازی دوسال پس از حوادث Splinter Cell: Double Agent رخ می دهد، اما در این نسخه تمامی قوانین عوض شده اند، هنگامی که داستان بازی بگونه ای دراماتیک تغییر می نماید که سبک بازی خاص بازی Splinter Cell  را برای همیشه دگرگون می نماید. فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالبا به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیتهای کاملا جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است که بدون شما را غافل گیر می کند. تحقیقات در مورد مرگ دختر سام که “سارا” نام داشت، بصورت اتفاقی مامور سابق، “سام فیشر” را به سمت حقیقتی می کشاند که حاکی از این است که توسط گروه قبلی که برای آنها کار می کرده یعنی Third Echelon مورد خیانت واقع شده است ومرگ دختر وی تصادفی نبوده است. اکنون فیشر که راهی برای بازگشت ندارد خود را در جدالی با زمان برای خنثی نمودن نقشه ای تروریستی که میلیونها تن را تهدید می کند مواجه می بیند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 1,293
  • بازدید کلی : 19,266
  • کدهای اختصاصی
    جدید ترین ها